Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

ΣΑΝ σήμερα...30 Δεκεμβρίου 2014 15 χρόνια χωρίς τον Κώστα Βλαχόπουλο. "Έφυγε" σε ηλικία μόλις 55 χρονών!

 30 Δεκεμβρίου

15 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τον άδικο χαμό του εκδότη της «Φωνής της Ξάνθης» Κώστα Βλαχόπουλου στις 30/12/2004 στις 9 το βράδυ στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης.
Ο Κώστας «έφυγε» νεότατος  -μόλις 55 ετών- και μάλιστα στην πιο δημιουργική περίοδο της ζωής του, ενώ είχε πολλά σχέδια και όνειρα για το μέλλον.
Μάλιστα κατά τραγική σύμπτωση το μεσημέρι της ίδιας ημέρας πήγαμε να τον δούμε στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης μαζί με την Σταυρούλα, ήταν μια χαρά και με το χαμόγελο πάντα στα χείλη και αφού μου ευχήθηκε καλή επιτυχία για τη ΒΡΑΔΙΑ ΟΝΕΙΡΩΝ που θα παρουσίαζα την επόμενη μέρα στην Κεντρική πλατεία της Ξάνθης, κάναμε μάλιστα και πλάκες στο δωμάτιο που νοσηλεύονταν για τους καλλιτέχνες που μου είπανε το "ναι" και συμμετείχαν αφιλοκερδώς στην εκδήλωση...γιατί πάντα ήταν αισιόδοξος με άφθονο χιούμορ ακόμη και στα δύσκολα...-δώσαμε ραντεβού για την ημέρα της Πρωτοχρονιάς...
…..
*Σαν σήμερα 30 Δεκεμβρίου 2014 λοιπόν γύρω στις 9 το βράδυ ο Κώστας, άφησε την τελευταία του πνοή στο Νοσοκομείο Ξάνθης όταν την ώρα που βρισκόμουν στην Κληματαριά δέχτηκα το τηλέφωνο του Σταύρου, βγήκα έξω απο το μαγαζί κι έφυγα με το αυτοκίνητό μου στο δρόμο της Σταυρούπολης, βγάζοντας σε όλη τη διάρκεια άγρια ουρλιαχτά...! Απο τον πόνο και το σοκ που είχα δεχτεί. Φυσικά την επομένη ματαίωσα την εκδήλωση της πλατείας.
.....
Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν από τότε και κάθε φορά που πλησιάζει το τέλος του χρόνου, αυτό είναι το πρώτο που θυμάμαι... 
Το πόσο άδικα και πόσο "τζάμπα" έφυγε ο Κώστας Βλαχόπουλος, αλλά και πόσο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ θα ήταν τώρα και η δική μου ζωή αν ζούσε...γιατί ήταν ο μεγάλος μου "μέντορας" αλλά και ο Μεγάλος μου ΦΙΛΟΣ στα δύσκολα...ακόμη και τις "εποχές" των "παθών" που είχαν προηγηθεί...
Κώστα πάντα θα σε θυμόμαστε και θα κρατάμε ζωντανή τη Μνήμη Σου. Και πάντα θα μας λείπεις πολύ...!
Π.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου