Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

Υποψήφιος Δήμαρχος Ξάνθης στις εκλογές του 2023 ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΣΟΛΙΔΗΣ-Τίτλος του συνδυασμού, «ΞΑΝΘΗ μας..»!

 25 Δεκεμβρίου  
Την κάθοδό του στις δημοτικές εκλογές του 2023 ανήγγειλε σήμερα ημέρα των Χριστουγέννων που «ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ» και οι νέοι δρόμοι, ο γνωστός συγγραφέας και οραματιστής, Αναστάσιος Τσορλίδης με αποκλειστική δήλωσή του στο maxitisthrakisblog.spot
Ιδού αυτούσια η ανάρτησή του:
Αναστάσιος Τσορλίδης Παναγιωτης Παπαδοπουλος
Δεν έχω και δεν έχουμε κανέναν ανάγκη Παναγιώτη μου... έχω ήδη έτοιμο συνδυασμό με Ξανθιώτες εσωτερικούς "μετανάστες" στην ίδια μας την πατρίδα που τους επόμενους μήνες θα γίνει μόνιμη εγκατάσταση όλων μας στην Ξάνθη για να μπούμε με φόρα στα κοινά της πόλης με αποκορύφωμα τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές του 2023. Την αγάπη μας σε όλους τους συνδυασμούς της πόλης που κατάφεραν και έστειλαν στην κρίσιμη στιγμή για την πόλη το 65% των δημοτών στις παραλίες και όχι στις κάλπες!!!
Ο συνδυασμός με το όνομα "ΞΑΝΘΗ ΜΑΣ" (σου δίνω και αποκλειστικότητα) θα πάρει μάλιστα άδεια απ' το πρωτοδικείο και θα λειτουργεί κι ως φιλανθρωπικός & πολιτιστικός σύλλογος!!!
Την αγάπη μου και τα χρόνια πολλά!  Παναγιώτη μου
ΥΓ. Είκοσι χρόνια τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα. Κούρασαν...
Παναγιωτης Παπαδοπουλος ..30 χρόνια ήθελες να πεις για τον Τσέπελη...κι αυτοί που τον έλεγαν 30 χρόνια λαμόγιο, τώρα...τρέχουν απο πίσω του Sorry! Να μη ξεχνάει κανείς αυτούς που τον "έκαναν" Δήμαρχο...!
Yeah, I know that I let you down
Αναστάσιος Τσορλίδης Παναγιωτης Παπαδοπουλος Άκου εκεί... 2.500€ στη διαύγεια για αγορά τακουνιών έλεος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου