Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019

Αποκλειστικό. Παραιτήθηκε από δημοτική σύμβουλος η Χρυσούλα Δημούδη! Πρόεδρος Κοινωνικής Πρόνοιας ο Πάνος Αμβροσιαδης, ισχυρό βέτο Ι. Καμαρίδη!

 07 Νοεμβρίου  
*Τσεπελης σε Ι. Καμαρίδη: Εγώ είμαι Δήμαρχος, εγώ αποφασίζω! Εχω δώσει το λόγο μου στον Αμβροσιάδη!
 
«Βόμβα» παραίτηση από τη Χρυσούλα Δημούδη που παά τις έντονες "πιέσεις" που της ασκήθηκαν δεν εκανε πίσω...! Κι ένας χαμός στη παράταξη Τσέπελη...!
Σύμφωνα με αποκλειστικές δημοσιογραφικες πληροφορίες, παραιτήθηκε από δημοτική σύμβουλος Ξάνθης επικαλούμενη προσωπικούς λόγους η Χρυσούλα Δημούδη, ενώ όπως ήδη ενημέρωσε ο Δήμαρχος Τσέπελης και τον ίδιο, "τη θέση της καταλαμβάνει όχι μόνο στο δημοτικό συμβούλιο αλλά και ως Πρόεδρος στην Κοινωνική Πρόνοια και φυσικά και στο Δ.Σ της ΔΕΥΑΞ ο νέος δημοτικός σύμβουλος ο Πάνος Αμβροσιάδης!"
Για τον οποίο ωστόσο αντιδρά και έβαλε βέτο σύμφωνα με πληροφορίες μας στον Δήμαρχο Τσέπελη ο Ιπποκράτης Καμαρίδης να μην είναι αυτός ο…Πρόεδρος!!! 
Για να πάρει ωστόσο την απάντηση του Δημάρχου Τσέπελη, "εγώ είμαι ο Δήμαρχος, εγώ αποφασίζω, του έδωσα ήδη το λόγο μου και τον ενημέρωσα"!!!
Με αποτέλεσμα ενώ από τη μια ήδη ο  Τσέπελης να έχει ήδη πει στον Πάνο Αμβροσιάδη ότι θα καταλάβει τη θέση του Προέδρου στη στην Κοινωνική Πρόνοια, από την άλλη να αντιδρά έντονα ο Ιπποκράτης Καμαρίδης!!!! 
Δεν αποκλείεται πάντως μετά από αυτές τις εξελίξεις ο μεν Πάνος Αμβροσιάδης να γίνει Πρόεδρος στο Κέντρο Πολιτισμού αφού τον θέλουν τόσο  η Φένια Τσαγκάλα όσο και ο  Φανουράκης με τον Σταύρο Καρυπίδη και να πάει ο Ηλίας Ασκαρίδης στη θεση του ως Πρόεδρος στη Κοινωνική Πρόνοια!Αφού ούτως ή άλλως....είναι ο πλέον "εύκολος" απο όλους σε αντίθεση με τον Πάνο Αμβροσιάδη!!!  Κι είναι ακόμη η αρχή...Ούτε τρεις μήνες δεν συμπλήρωσαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου