Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Καταιγιστικός ο Ματθαίος Σαββίδης στην "ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ"


Λίγα 24ωρα πριν από τις κρίσιμες εκλογές της Κυριακής, ο Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ξάνθης με τον συνδυασμό ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ του Δημάρχου Ξάνθης, Ματθαίος Σαββίδης παρεχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ του Πάνου Παπαδόπουλου, στο Next tv Θράκης - Μακεδονίας.
Μεταξύ άλλων ο κος Σαββίδης ανέφερε: "Έχω κάνει πράγματι πριν χρόνια δήλωση, όπου είπαν ότι αν και δεν είμαι κομμουνιστής στηρίζω στις εκλογές το ΚΚΕ, διότι θεωρώ ότι έχει σταθερές απόψεις στα όρια των εμμονών. Ήμουν Πρόεδρος των Ιδιωτών Γιατρών και το δήλωσα με αυτή του την ιδιότητα. Από εκεί και πέρα μπορώ να στηρίξω οποιονδήποτε. Η ιδεολογία μου είναι ανοιχτή".
Σε ότι αφορά την επίθεση που δέχθηκε από αντίπαλο συνδυασμό για τις δηλώσεις του αυτές, ο Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος απάντησε ότι αυτά ανήκουν στη σφαίρα του ψυχολογικού προφίλ του κάθε ανθρώπου και κατέληξε λέγοντας ότι τέτοιου είδους επιθέσεις τον αφήνουν αδιάφορο. "Φοβούνται αυτό που έρχεται! Φοβούνται τον καταποντισμό τους και φοβούνται ότι σε αυτή τους την ήττα συντελώ και εγώ!", τόνισε χαρακτηριστικά ο κος Σαββίδης.
Για την συμμετοχή του στο συνδυασμό του Δημάρχου Ξάνθης Χαράλαμπου Δημαρχόπουλου, ο κος Σαββίδης ανέφερε ότι βρίσκεται γιατί πείστηκε από τον ίδιο τον κο Δημαρχόπουλο. "Αυτό που με ενοχλεί εμένα είναι να βλέπω ανθρώπους που ευεργετήθηκαν από τον Δήμαρχο, ανθρώπους που επί χρόνια ήταν υπό τη σκέπη του Δημαρχόπουλου να έχουν την επιθυμία να είναι στη θέση του Δημάρχου. Μου θυμίζει εκείνο τον Ιζνογκουτ που ήθελε να γίνει Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη", υποστήριξε μεταξύ άλλων ο κος Σαββίδης.
Ανέφερε ακόμη ότι ο Δήμαρχος Ξάνθης δεν εξαπάτησε ποτέ κανέναν. "Έχω δει πως συμπεριφέρεται και πως κινείται με άτομα που έχουν ανάγκη. Είναι ξεκάθαρος! Εμένα με έπεισε.", τόνισε μεταξύ άλλων ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του συνδυασμού ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ.
Όσοι εμπλέκονται με τα δημόσια και τα κοινά  θα πρέπει να είναι άνθρωποι που δεν έχουν ανάγκη ούτε την προβολή, ούτε αποσκοπούν σε προσωπικά τους συμφέροντα, υποστήριξε ο κος Σαββίδης. "Ο Δημαρχόπουλος είναι η αιτία που αυτή τη στιγμή κάποια βαρίδια της δημοτικής αρχής δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη δημοτική σκηνή!", κατέληξε ο Ματθαίος Σαββίδης.
Αναφορικά με την εκλογική αναμέτρηση της Κυριακής και τα σχόλια πολλών ο κος Σαββίδης είπε ότι ΤΑ ΠΕΚΙΝΟΥΑ ΓΑΒΓΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΑ ΝΤΟΜΠΕΡΜΑΝ ΣΕ ΤΡΩΝΕ. Όπως ανέφερε ο κος Σαββίδης, γίνεται πολύς ντόρος και φασαρία, αλλά στο τέλος θα μιλήσει ο κόσμος.
"Δεν μπορεί να λέμε τα παράπονα στον Δήμαρχο. Αυτή η φράση είναι ελληνική, δεν υπάρχει πουθενά στον πλανήτη! Δεν μπορεί να λέμε συνεχώς ότι φταίει ο Δήμαρχος! Δεν είναι σαρανταποδαρούσα. Η Λερναία Ύδρα είναι οι δημοτικοί σύμβουλοι ",κατέληξε ο κος Σαββίδης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου