Τρίτη 16 Μαΐου 2023

Eρση Παρχαρίδου υποψήφια βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ξάνθης: Η ΞΑΝΘΗ ΜΠΡΟΣΤΑ


Η απόφασή μου να συμμετέχω ως υποψήφια βουλευτής στην Π.Ε. Ξάνθης έχει σαν στόχο την συμβολή μου προκειμένου να επανέλθει, κεντρικά και τοπικά, στο προσκήνιο η Πολιτική.

....

Η απόφασή μου να συμμετέχω ως υποψήφια βουλευτής στην Π.Ε. Ξάνθης έχει σαν στόχο την συμβολή μου προκειμένου να επανέλθει, κεντρικά και τοπικά, στο προσκήνιο η Πολιτική.
Παιδί της «Αλλαγής», γεννημένη στην Ξάνθη τον Οκτώβρη του 1981.
Είμαι κόρη του Παύλου Παρχαρίδη, από το Θρυλόριο Ροδόπης και της Παναγιώτας Κουτσούμπα από το Εράσμιο Ξάνθης. Με τον σύζυγό μου Χάρη Χαλκίδη είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στη ζωή μας πριν από τρία χρόνια την κόρη μας Ελισάβετ.
Σπούδασα Πολιτική Επιστήμη και Δημόσια Διοίκηση στη Νομική Σχολή Αθηνών. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου, απασχολήθηκα, ως ερευνήτρια στο Πρόγραμμα “Ισότητα” του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και σε μεγάλη εταιρία συμβούλων διαχείρισης ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Κατέχοντας το πτυχίο πια, εργάστηκα ως επιστημονική συνεργάτης στο πολιτικό γραφείο του Βουλευτή Π. Φασούλα, ενώ στην συνέχεια η αγάπη μου για τη δημοσιογραφία με έφερε στο Mega Channel, όπου εργάστηκα ως ρεπόρτερ.
Επέστρεψα στην Ξάνθη το 2008 και συνέχισα με τον αδερφό μου, τη λειτουργία και ανάπτυξη της, επί 47 χρόνια, οικογενειακής επιχείρησης στην πόλη της Ξάνθης. Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, στα χρόνια της πανδημίας που ακολούθησαν, μέχρι και σήμερα, είμαστε εκεί, στο χαρτοπωλείο «Κουτσούμπα», για να εξυπηρετούμε τις ανάγκες των Ξανθιωτών με σεβασμό και αξιοπιστία.
Το ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ με το ολοκληρωμένο και κοστολογημένο πρόγραμμά του μπορεί να γίνει ξανά πρωταγωνιστής των πολιτικών εξελίξεων στη χώρα μας για:
• Να μειώσει τις κοινωνικές ανισότητες.
• Να εξασφαλίσει την κοινωνική δικαιοσύνη.
• Να επαναφέρει στο προσκήνιο την Ελλάδα της δημιουργίας και της επιτυχίας.
Σε αυτή την συλλογική προσπάθεια όραμά μου είναι κατά κύριο λόγο, να εκπροσωπήσω τη γενιά μου, που χωρίς να είναι υπεύθυνη για τις πρόσφατες κρίσεις βιώνει τα αποτελέσματά τους. Πεποίθησή μου είναι ότι στους ρευστούς καιρούς της πολιτικής τα ερεθίσματά μας είναι πια τόσο ισχυρά που μπορούμε να χαράξουμε το μέλλον που θέλουμε. Σε αυτή την προσπάθεια, σας θέλω συνοδοιπόρους για να χαμογελάμε υπερήφανα για το αύριο του τόπου μας.
Eρση Παρχαρίδου  
υποψήφια βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ξάνθης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου