Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024

Συνελήφθησαν δύο αλλοδαποί, μέλη σπείρας που εξαπατούσαν πολίτες σε Δράμα & Καβάλα

Εξιχνιάστηκαν μία απόπειρα απάτης και μία τετελεσμένη που διαπράχθηκαν σε βάρος δύο ημεδαπών σε περιοχές της Δράμας και της Καβάλας

 

Εξιχνιάσθηκαν έπειτα από επιστάμενες έρευνες των αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Δράμας, δύο υποθέσεις απατών εκ των οποίων μία τετελεσμένη και μία απόπειρα, που διαπράχθηκαν την 8-1-2024 και την 29-1-2024 σε βάρος δύο ημεδαπών  σε περιοχές της Καβάλας και της Δράμας αντίστοιχα.

Συνελήφθησαν την Δευτέρα  (29-1-2024) το μεσημέρι, στη  Δράμα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Δράμας με την συνδρομή αστυνομικών της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης του Αστυνομικού Τμήματος Δράμας, δύο αλλοδαποί, μέλη σπείρας που δραστηριοποιούνταν στην εξαπάτηση πολιτών και βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για τα αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης και της απάτης. Η σχετική δικογραφία περιλαμβάνει και άγνωστους συνεργούς τους, που αναζητούνται.

Αναλυτικότερα, άγνωστοι δράστες συνεργοί των συλληφθέντων επικοινώνησαν τηλεφωνικά με τους παθόντες και προφασιζόμενοι ότι συγγενικό τους πρόσωπο έχει τραυματισθεί και χρειάζεται άμεση χειρουργική επέμβαση, τους ζήτησαν να καταβάλουν χρηματικά ποσά για την πραγματοποίηση της επέμβασης, ενώ οι συλληφθέντες σε ρόλο εισπράκτορα θα παραλάμβαναν τα συμφωνηθέντα ποσά.

Έπειτα από καταγγελίες περιστατικών απόπειρας απάτης σε περιοχές της Δράμας  πραγματοποιήθηκε συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση, κατά τη διάρκεια της οποίας εντοπίστηκαν οι δράστες να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, ενώ από την προανάκριση διαπιστώθηκε ότι με την ίδια μεθοδολογία ο ένας συλληφθέντας δράστης την 8-1-2024 παρέλαβε από μία ημεδαπή χρηματικό ποσό, χρυσαφικά και λίρες.

Από την κατοχή των δραστών κατασχέθηκαν δύο κινητά τηλέφωνα και το ανωτέρω όχημα ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Δράμας, ενώ η αστυνομική έρευνα και η προανάκριση συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφάλειας Δράμας, για την ταυτοποίηση των συνεργών τούς και την εξακρίβωση τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων.

«Ο γάμος των ομοφυλοφίλων ανατρέπει τον θεσμό της οικογένειας»: Το κείμενο που θα διαβαστεί στις εκκλησίες

Την αντίθεσή της για τον γάμο ομόφυλων ζευγαριών εκφράζει εκ νέου η Eκκλησία στο κείμενο που θα διαβαστεί στους ιερούς ναούς την προσεχή Κυριακή.

Στο κείμενο, εκτός από αναφορές στην απόφαση της Ιεράς Συνόδου, η Eκκλησία εξηγεί γιατί δεν μπορεί να σιωπήσει στο ζήτημα του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών, ενώ υποστηρίζει ότι η υιοθεσία παιδιών τα καταδικάζει «νά μεγαλώνουν χωρίς πατέρα ἤ μητέρα σέ ἕνα περιβάλλον σύγχυσης τῶν γονεϊκῶν ρόλων».

Αναλυτικά το κείμενο της Εκκλησίας

Ὅπως ἔχετε ἐνημερωθῆ, μόλις πρίν ἀπό λίγες ἡμέρες, δηλαδή τήν 23η Ἰανουαρίου 2024, συνῆλθε ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, πού εἶναι ἡ Ἀνωτάτη Ἀρχή τῆς Ἐκκλησίας μας, γιά νά μελετήση τό θέμα πού ἀνέκυψε στίς ἡμέρες μας, δηλαδή τήν θέσπιση τοῦ «πολιτικοῦ γάμου» τῶν ὁμοφυλοφίλων, μέ ὅλες τίς συνέπειες πού ἐπιφέρει αὐτό στό οἰκογενειακό δίκαιο.

Ἡ Ἱεραρχία συζήτησε ἐπαρκῶς τό θέμα αὐτό μέ ὑπευθυνότητα καί νηφαλιότητα, ἀποδεικνύοντας γιά μιά ἀκόμη φορά τήν ἑνότητά της, καί στήν συνέχεια ὁμόφωνα ἀποφάσισε τά δέοντα πού ἔχουν ἀνακοινωθῆ.

Μιά ἀπό τίς ἀποφάσεις πού ἔλαβε εἶναι νά ἐνημερώση τό πλήρωμά της, τό ὁποῖο θέλει νά ἀκούση τίς ἀποφάσεις της καί τίς θέσεις της. Μέσα στό πλαίσιο αὐτό, ἡ Ἱεραρχία ἀπευθύνεται πρός ὅλους ἐσᾶς, γιά νά διατυπώση τήν ἀλήθεια γιά τό σοβαρό αὐτό θέμα.

    Τό ἔργο τῆς Ἐκκλησίας, διά μέσου τῶν αἰώνων, εἶναι διπλό, δηλαδή θεολογικό, μέ τό νά ὁμολογῆ τήν πίστη της, ὅπως τήν ἀποκάλυψε ὁ Χριστός καί τήν ἔζησαν οἱ Ἅγιοί της, καί ποιμαντικό, μέ τό νά ποιμαίνη τούς ἀνθρώπους στήν κατά Χριστόν ζωή.

Αὐτό τό ἔργο της φαίνεται στήν Ἁγία Γραφή καί στίς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν καί Τοπικῶν Συνόδων, οἱ ὁποῖες θέσπισαν ὅρους γιά τήν ὀρθόδοξη πίστη καί ἱερούς κανόνες, πού καθορίζουν τά ὅρια μέσα στά ὁποῖα πρέπει νά κινοῦνται ὅλα τά μέλη της, Κληρικοί, Μοναχοί καί Λαϊκοί.

Ἔτσι, ἡ Ἐκκλησία ποιμαίνει, δηλαδή θεραπεύει τίς πνευματικές ἀσθένειες τῶν ἀνθρώπων, ὥστε οἱ Χριστιανοί νά ζοῦν σέ κοινωνία μέ τόν Χριστό καί τούς ἀδελφούς τους, νά ἀπαλλαγοῦν ἀπό τήν φιλαυτία καί νά ἀναπτυχθῆ ἡ φιλοθεΐα καί ἡ φιλανθρωπία, δηλαδή ἡ ἰδιοτελής, φίλαυτη ἀγάπη νά γίνη ἀνιδιοτελής ἀγάπη.

    Ὁ Θεός ἀγαπᾶ ὅλους τούς ἀνθρώπους, δικαίους καί ἀδίκους, ἀγαθούς καί κακούς, ἁγίους καί ἁμαρτωλούς∙ αὐτό κάνει καί ἡ Ἐκκλησία. Ἄλλωστε, ἡ Ἐκκλησία εἶναι πνευματικό Νοσοκομεῖο πού θεραπεύει τούς ἀνθρώπους, χωρίς νά ἀποκλείη κανέναν, ὅπως δείχνει ἡ παραβολή τοῦ Καλοῦ Σαμαρείτου, τήν ὁποία εἶπε ὁ Χριστός (Λουκ. ι΄, 3037). Τό ἴδιο κάνουν καί τά νοσοκομεῖα καί οἱ ἰατροί γιά τίς σωματικές ἀσθένειες. Ὅταν οἱ ἰατροί κάνουν χειρουργικές ἐπεμβάσεις στούς ἀνθρώπους, κανείς δέν μπορεῖ νά ἰσχυρισθῆ ὅτι δέν ἔχουν ἀγάπη.

 Ἀλλά οἱ ἄνθρωποι ἀνταποκρίνονται διαφορετικά σέ αὐτήν τήν ἀγάπη τῆς Ἐκκλησίας∙ ἄλλοι τήν ἐπιθυμοῦν καί ἄλλοι ὄχι. Ὁ ἥλιος ἀποστέλλει τίς ἀκτῖνες του σέ ὅλη τήν κτίση, ἄλλοι ὅμως φωτίζονται καί ἄλλοι καίγονται, καί αὐτό ἐξαρτᾶται ἀπό τήν φύση αὐτῶν πού δέχονται τίς ἡλιακές ἀκτῖνες.

Ἔτσι, ἡ Ἐκκλησία ἀγαπᾶ ὅλα τά βαπτισθέντα παιδιά της καί ὅλους τούς ἀνθρώπους πού εἶναι δημιουργήματα τοῦ Θεοῦ, μικρούς καί μεγάλους, ἀγάμους καί ἐγγάμους, Κληρικούς, Μοναχούς καί Λαϊκούς, ἐπιστήμονες καί μή, ἄρχοντες καί ἀρχομένους, ἑτεροφύλους καί ὁμοφυλοφίλους, καί ἀσκεῖ τήν φιλάνθρωπη ἀγάπη της, ἀρκεῖ, βέβαια, νά τό θέλουν καί οἱ ἴδιοι καί νά ζοῦν πραγματικά στήν Ἐκκλησία.

    Ἡ Θεολογία τῆς Ἐκκλησίας γιά τόν Γάμο ἀπορρέει ἀπό τήν Ἁγία Γραφή, τήν διδασκαλία τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας καί τήν διάταξη τοῦ Μυστηρίου τοῦ Γάμου.

Στό βιβλίο τῆς Γενέσεως γράφεται: «Καί ἐποίησεν ὁ Θεός τόν ἄνθρωπον, κατ’ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καί θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. Καί εὐλόγησεν αὐτούς λέγων˙ αὐξάνεσθε καί πληθύνεσθε καί πληρώσατε τήν γῆν καί κατακυριεύσατε αὐτήν καί ἄρχετε τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καί τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καί πάντων τῶν κτηνῶν καί πάσης τῆς γῆς καί πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπί τῆς γῆς» (Γεν., 1, 2728).

Αὐτό σημαίνει ὅτι «ἡ δυαδικότητα τῶν δύο φύσεων καί ἡ συμπληρωματικότητά τους δέν ἀποτελοῦν κοινωνικές ἐπινοήσεις, ἀλλά παρέχονται ἀπό τόν Θεό»∙ «ἡ ἱερότητα τῆς ἕνωσης ἄνδρα καί γυναίκας παραπέμπει στήν σχέση τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Ἐκκλησίας»∙ «ὁ χριστιανικός Γάμος δέν εἶναι ἁπλῆ συμφωνία συμβίωσης, ἀλλά ἱερό Μυστήριο, διά τοῦ ὁποίου ὁ ἄνδρας καί ἡ γυναίκα λαμβάνουν τήν Χάρη τοῦ Θεοῦ γιά νά προχωρήσουν πρός τήν θέωσή τους»∙ «ὁ πατέρας καί ἡ μητέρα εἶναι συστατικά στοιχεῖα τῆς παιδικῆς καί τῆς ἐνήλικης ζωῆς».

 Ὅλη ἡ θεολογία τοῦ Γάμου φαίνεται καθαρά στήν ἀκολουθία τοῦ Μυστηρίου τοῦ Γάμου, στά τελούμενα καί τίς εὐχές. Σ’ αὐτό τό Μυστήριο ἡ ἕνωση ἀνδρός καί γυναικός ἱερολογεῖται ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, μέ τίς ἀπαραίτητες προϋποθέσεις. Τά ἀποτελέσματα τοῦ ἐν Χριστῷ Γάμου εἶναι ἡ δημιουργία καλῆς συζυγίας καί οἰκογενείας, ἡ γέννηση παιδιῶν, ὡς καρποῦ τῆς ἀγάπης τῶν δύο συζύγων, ἄνδρα καί γυναίκας, καί ἡ σύνδεσή τους μέ τήν ἐκκλησιαστική ζωή. Ἡ μή ὕπαρξη παιδιῶν χωρίς τήν εὐθύνη τῶν συζύγων, δέν διασπᾶ τήν ἐν Χριστῷ συζυγία.

Ἡ χριστιανική παραδοσιακή οἰκογένεια ἀποτελεῖται ἀπό πατέρα, μητέρα καί παιδιά, καί σέ αὐτήν τήν οἰκογένεια τά παιδιά ἀναπτύσσονται, γνωρίζοντας τήν μητρότητα καί τήν πατρότητα πού θά εἶναι ἀπαραίτητα στοιχεῖα στήν μετέπειτα ἐξέλιξή τους.

Ἐξ ἄλλου, ὅπως φαίνεται στό "Εὐχολόγιο" τῆς Ἐκκλησίας, ὑπάρχει σαφέστατη σύνδεση μεταξύ τῶν Μυστηρίων τοῦ Βαπτίσματος, τοῦ Χρίσματος, τοῦ Γάμου, τῆς Ἐξομολογήσεως καί τῆς Θείας Κοινωνίας τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Κάθε διάσπαση αὐτῆς τῆς σύνδεσης δημιουργεῖ ἐκκλησιολογικά προβλήματα.

Ἑπομένως, βαπτιζόμαστε καί χριόμαστε γιά νά κοινωνήσουμε τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Γίνεται ὁ Γάμος ὥστε οἱ σύζυγοι καί ἡ οἰκογένεια νά συμμετέχουν στό Μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας καί νά κοινωνοῦν τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Κάθε διάσπαση τῆς σχέσεως αὐτῆς τῶν Μυστηρίων συνιστᾶ τήν ἐκκοσμίκευση.

Ἡ Ἐκκλησία βασίζεται σέ αὐτήν τήν Παράδοση, πού δόθηκε ἀπό τόν Θεό στούς Ἁγίους, καί δέν μπορεῖ νά ἀποδεχθῆ κάθε ἄλλη μορφή Γάμου, πολλῷ δέ μᾶλλον τόν λεγόμενο «ὁμοφυλοφιλικό γάμο».

    Σέ ἕνα εὐνομούμενο Κράτος ἡ Πολιτεία μέ τά συντεταγμένα ὄργανά της ἔχει τήν ἁρμοδιότητα νά καταρτίζη νομοσχέδια καί νά ψηφίζη νόμους, ὥστε στήν κοινωνία νά ὑπάρχη ἑνότητα, εἰρήνη καί ἀγάπη.

Ἡ Ἐκκλησία, ὅμως, εἶναι θεσμός ἀρχαιότατος, ἔχει διαχρονικές παραδόσεις αἰώνων, συμμετέχει σέ ὅλες τίς κατά καιρούς δοκιμασίες τοῦ λαοῦ, συνετέλεσε ἀποφασιστικά στήν ἐλευθερία του, ὅπως φαίνεται ἀπό τήν ἱστορία, τήν παλαιότερη καί τήν πρόσφατη, καί πρέπει ὅλοι νά στέκονται μέ σεβασμό, τόν ὁποῖο κατά καιρούς διακηρύσσουν. Ἄλλωστε καί ὅλοι οἱ ἄρχοντες, ἐκτός ἀπό μερικές ἐξαιρέσεις, εἶναι δυνάμει καί ἐνεργείᾳ μέλη της. Ἡ Ἐκκλησία οὔτε συμπολιτεύεται οὔτε ἀντιπολιτεύεται, ἀλλά πολιτεύεται κατά Θεόν καί ποιμαίνει ὅλους. Γι’ αὐτό καί ἔχει ἰδιαίτερο λόγο πού πρέπει νά γίνεται σεβαστός.

Στό θέμα τοῦ λεγομένου «πολιτικοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων», ἡ Ἱερά Σύνοδος ὄχι μόνον δέν μπορεῖ νά σιωπήση, ἀλλά πρέπει νά ὁμιλήση, ἀπό ἀγάπη καί φιλανθρωπία σέ ὅλους. Γι’ αὐτό ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στήν πρόσφατη ἀπόφασή της μέ ὁμόφωνο καί ἑνωτικό τρόπο, γιά λόγους τούς ὁποίους αἰτιολόγησε, δήλωσε ὅτι «εἶναι κάθετα ἀντίθετη πρός τό προωθούμενο νομοσχέδιο».

Καί αὐτή ἡ σαφής ἀπόφασή της στηρίζεται στό ὅτι «οἱ ἐμπνευστές τοῦ νομοσχεδίου καί οἱ συνευδοκοῦντες σέ αὐτό προωθοῦν τήν κατάργηση τῆς πατρότητας καί τῆς μητρότητας καί τήν μετατροπή τους σέ οὐδέτερη γονεϊκότητα, τήν ἐξαφάνιση τῶν ρόλων τῶν δύο φύλων μέσα στήν οἰκογένεια καί θέτουν πάνω ἀπό τά συμφέροντα τῶν μελλοντικῶν παιδιῶν τίς σεξουαλικές ἐπιλογές τῶν ὁμοφυλοφίλων ἐνηλίκων».

Ἐπί πλέον, ἡ θέσπιση τῆς «υἱοθεσίας παιδιῶν» «καταδικάζει τά μελλοντικά παιδιά νά μεγαλώνουν χωρίς πατέρα ἤ μητέρα σέ ἕνα περιβάλλον σύγχυσης τῶν γονεϊκῶν ρόλων», ἀφήνοντας δέ ἀνοικτό παράθυρο γιά τήν λεγόμενη «παρένθετη κύηση», πού θά δώση κίνητρα «γιά τήν ἐκμετάλλευση εὐάλωτων γυναικῶν» καί ἀλλοίωση τοῦ ἱεροῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογενείας.

Ὅλα αὐτά ἡ Ἐκκλησία, ἡ ὁποία πρέπει νά ἐκφράζη τό θέλημα τοῦ Θεοῦ καί νά καθοδηγῆ ὀρθόδοξα τά μέλη της, δέν μπορεῖ νά τά ἀποδεχθῆ, διότι διαφορετικά θά προδώση τήν ἀποστολή της. Καί τό κάνει αὐτό ὄχι μόνο ἀπό ἀγάπη στά μέλη της, ἀλλά ἀπό ἀγάπη καί στήν ἴδια τήν Πολιτεία καί τούς θεσμούς της, ὥστε νά προσφέρουν στήν κοινωνία καί νά συντελοῦν στήν ἑνότητά της.

Ἀποδεχόμαστε, βέβαια, τά δικαιώματα τῶν ἀνθρώπων τά ὁποῖα κινοῦνται σέ ἐπιτρεπτά ὅρια, σέ συνδυασμό μέ τίς ὑποχρεώσεις τους, ἀλλά ἡ νομιμοποίηση τοῦ ἀπολύτου «δικαιωματισμοῦ», πού εἶναι θεοποίηση τῶν δικαιωμάτων, προκαλεῖ τήν ἴδια τήν κοινωνία.

Ἡ Ἐκκλησία ἐνδιαφέρεται γιά τήν οἰκογένεια, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τό κύτταρο τῆς Ἐκκλησίας, τῆς κοινωνίας καί τοῦ Ἔθνους. Σέ αὐτό πρέπει νά συντείνη καί ἡ Πολιτεία, ὅπως διαλαμβάνεται στό ἰσχῦον Σύνταγμα ὅτι «ἡ οἰκογένεια ὡς θεμέλιο τῆς συντήρησης καί προαγωγῆς τοῦ Ἔθνους, καθώς καί ὁ Γάμος, ἡ μητρότητα καί ἡ παιδική ἡλικία τελοῦν ὑπό τήν προστασία τοῦ Κράτους» (ἄρ. 21).

Σύμφωνα δέ μέ τόν Καταστατικό Χάρτη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, πού εἶναι νόμος τοῦ Κράτους (590/1977), «ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος συνεργάζεται μετά τῆς Πολιτείας, προκειμένου περί θεμάτων κοινοῦ ἐνδιαφέροντος ὡς… τῆς ἐξυψώσεως τοῦ θεσμοῦ τοῦ γάμου καί τῆς οἰκογενείας» (ἄρ. 2).

Ἔτσι, προτρέπουμε τήν Πολιτεία νά προβῆ στήν ἀντιμετώπιση τοῦ Δημογραφικοῦ προβλήματος «πού ἐξελίσσεται σέ βόμβα ἕτοιμη νά ἐκραγεῖ» καί εἶναι τό κατ’ ἐξοχήν ἐθνικό θέμα τῆς ἐποχῆς μας, τοῦ ὁποίου ἡ ἐπίλυση ὑπονομεύεται ἀπό τό πρός ψήφιση νομοσχέδιο, καί τήν καλοῦμε νά ὑποστηρίξη τίς πολύτεκνες οἰκογένειες πού προσφέρουν πολλά στήν κοινωνία καί τό Ἔθνος.

Ὅλα τά ἀνωτέρω ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀνακοινώνει σέ ὅλα τά μέλη της «μέ αἴσθημα ποιμαντικῆς εὐθύνης καί ἀγάπης», διότι ὄχι μόνο ὁ λεγόμενος «γάμος τῶν ὁμοφυλοφίλων» εἶναι ἀνατροπή τοῦ Χριστιανικοῦ Γάμου καί τοῦ θεσμοῦ τῆς πατροπαράδοτης ἑλληνικῆς οἰκογένειας, ἀλλάζοντας τό πρότυπό της, ἀλλά καί διότι ἡ ὁμοφυλοφιλία ἔχει καταδικαστῆ ἀπό τήν σύνολη ἐκκλησιαστική παράδοση, ἀρχῆς γενομένης ἀπό τόν Ἀπόστολο Παῦλο (Ρωμ. α΄, 2432), καί ἀντιμετωπίζεται μέ τήν μετάνοια, ἡ ὁποία εἶναι ἀλλαγή τρόπου ζωῆς.

Ἐννοεῖται, βέβαια, ὅτι ὑφίσταται ἡ βασική ἀρχή ὅτι, ἐνῶ ἡ Ἐκκλησία καταδικάζει τήν κάθε ἁμαρτία ὡς ἀπομάκρυνση τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τό Φῶς καί τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, συγχρόνως ἀγαπᾶ τόν κάθε ἁμαρτωλό, διότι καί αὐτός ἔχει τό «κατ’ εἰκόνα Θεοῦ» καί μπορεῖ νά φθάση στό «καθ’ ὁμοίωσιν», ἐάν συνεργήση στήν Χάρη τοῦ Θεοῦ.

Αὐτόν τόν ὑπεύθυνο λόγο ἀπευθύνει ἡ Ἱερά Σύνοδος σέ σᾶς, τούς εὐλογημένους Χριστιανούς, τά μέλη της, καί σέ ὅλους ὅσοι ἀναμένουν τόν λόγο της, διότι ἡ Ἐκκλησία «ἀληθεύει ἐν ἀγάπῃ» (Ἐφ. δ΄, 15) καί «ἀγαπᾶ ἐν ἀληθείᾳ» (Β΄ Ἰω. α΄, 1).

 † Ὁ Ἀθηνῶν Ι Ε Ρ Ω Ν Υ Μ Ο Σ, Πρόεδρος

† Ὁ Καρυστίας καί Σκύρου Σεραφείμ

† Ὁ Μονεμβασίας καί Σπάρτης Εὐστάθιος

† Ὁ Νικαίας Ἀλέξιος

† Ὁ Νικοπόλεως καί Πρεβέζης Χρυσόστομος

† Ὁ Ἱερισσοῦ, Ἁγίου Ὄρους καί Ἀρδαμερίου Θεόκλητος

† Ὁ Μαρωνείας καί Κομοτηνῆς Παντελεήμων

† Ὁ Κίτρους καί Κατερίνης Γεώργιος

† Ὁ Ἰωαννίνων Μάξιμος

† Ὁ Ἐλασσῶνος Χαρίτων

† Ὁ Θήρας, Ἀμοργοῦ καί Νήσων Ἀμφιλόχιος

† Ὁ Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Νικηφόρος

† Ὁ Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας Δαμασκηνός»

Συνελήφθησαν δύο αλλοδαποί, μέλη σπείρας που εξαπατούσαν πολίτες σε Δράμα & Καβάλα

Εξιχνιάστηκαν μία απόπειρα απάτης και μία τετελεσμένη που διαπράχθηκαν σε βάρος δύο ημεδαπών σε περιοχές της Δράμας και της Καβάλας

 

Εξιχνιάσθηκαν έπειτα από επιστάμενες έρευνες των αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Δράμας, δύο υποθέσεις απατών εκ των οποίων μία τετελεσμένη και μία απόπειρα, που διαπράχθηκαν την 8-1-2024 και την 29-1-2024 σε βάρος δύο ημεδαπών  σε περιοχές της Καβάλας και της Δράμας αντίστοιχα.

Συνελήφθησαν την Δευτέρα  (29-1-2024) το μεσημέρι, στη  Δράμα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Δράμας με την συνδρομή αστυνομικών της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης του Αστυνομικού Τμήματος Δράμας, δύο αλλοδαποί, μέλη σπείρας που δραστηριοποιούνταν στην εξαπάτηση πολιτών και βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για τα αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης και της απάτης. Η σχετική δικογραφία περιλαμβάνει και άγνωστους συνεργούς τους, που αναζητούνται.

Αναλυτικότερα, άγνωστοι δράστες συνεργοί των συλληφθέντων επικοινώνησαν τηλεφωνικά με τους παθόντες και προφασιζόμενοι ότι συγγενικό τους πρόσωπο έχει τραυματισθεί και χρειάζεται άμεση χειρουργική επέμβαση, τους ζήτησαν να καταβάλουν χρηματικά ποσά για την πραγματοποίηση της επέμβασης, ενώ οι συλληφθέντες σε ρόλο εισπράκτορα θα παραλάμβαναν τα συμφωνηθέντα ποσά.

Έπειτα από καταγγελίες περιστατικών απόπειρας απάτης σε περιοχές της Δράμας  πραγματοποιήθηκε συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση, κατά τη διάρκεια της οποίας εντοπίστηκαν οι δράστες να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, ενώ από την προανάκριση διαπιστώθηκε ότι με την ίδια μεθοδολογία ο ένας συλληφθέντας δράστης την 8-1-2024 παρέλαβε από μία ημεδαπή χρηματικό ποσό, χρυσαφικά και λίρες.

Από την κατοχή των δραστών κατασχέθηκαν δύο κινητά τηλέφωνα και το ανωτέρω όχημα ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Δράμας, ενώ η αστυνομική έρευνα και η προανάκριση συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφάλειας Δράμας, για την ταυτοποίηση των συνεργών τούς και την εξακρίβωση τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων.

Σύλληψη ημεδαπής στη Κομοτηνή γιατί είχε στο σπίτι της 30 αδέσποτα και τα παραμελούσε!


Συνελήφθη την 29-1-2024 το μεσημέρι στην Κομοτηνή, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κομοτηνής, μία ημεδαπή, διότι έπειτα από σχετική καταγγελία εντοπίστηκαν εντός της οικίας της τριάντα (30) ζώα συντροφιάς (γάτες) για τα οποία δεν τηρούνταν οι κανόνες ευζωίας. Την προανάκριση ενεργεί το


Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024

Ιταλία: Αφιερωμένο στον Μάρκο Πόλο το φετινό Καρναβάλι της Βενετίας που ολοκληρώνεται στις 13 /2/2024

Ιταλία: Αφιερωμένο στον Μάρκο Πόλο το φετινό Καρναβάλι της Βενετίας που ολοκληρώνεται στις 13 Φεβρουαρίου 2024

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024

Θ. ΜΙΧΟΓΛΟΥ: Δημιουργούμε κατάλληλους και ασφαλείς χώρους άθλησης και ψυχαγωγίας στα σχολεία Τοπείρου.


Share this

Google Fac

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024

Προσυνεδριακός Διάλογος ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ξάνθης την Πέμπτη στις 25/1/24, στο Ξενοδοχείο ΕΛΕΝΑ



Προσυνεδριακός Διάλογος ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ξάνθης

Την Πέμπτη στις 25/1/24, στο Ξενοδοχείο ΕΛΕΝΑ ξεκινά ο προσυνεδριακός Διάλογος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με ομιλητή τον Πάνο Ρήγα π. Αν. Υπουργό Εθνικής Άμυνας και θεματική την ΑΚΡΙΒΕΙΑ.

Θα γίνει και η κοπή της πίτας.

ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ξάνθης

ΕΝΩΣΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΜΘ: Ποιους συγχαίρει για την προαγωγή τους. Συγχαρητήρια και στον νέο Αστυνομικό Διευθυντή Ξάνθης Ρίζο Κωνσταντίνο.

Τον νέο Αστυνομικό Διευθυντή Ξάνθης  Ρίζο Κωνσταντίνο, πρώην αστυνομικό υποδιευθυντή, συγχαίρει μεταξύ άλλων προαχθέντων αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας, το Δ.Σ. της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Περιφέρειας ΑΜΘ. 

Θερμά συγχαρητήρια και από μας, στον νέο αστυνομικό διευθυντή Ξάνθης, με την ευχή να παραμείνει αδέκαστος και στην νέα του θέση.

 Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ένωσης Αστυνομικών ΑΜΘ αναφέρει τα παρακάτω: 

Με αφορμή την πραγματοποίηση των ετήσιων τακτικών κρίσεων Αξιωματικών

της ΕΛ.ΑΣ. (Ιανουαρίου 2024), ως Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αξιωματικών

Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στον Αντιστράτηγο κ. ΜΑΛΛΙΟ Δημήτριο για την προαγωγή του και τοποθέτησή του στη θέση του Αρχηγού του Σώματος, στον Αντιστράτηγο κ.

ΣΥΡΙΤΟΥΔΗ Πασχάλη για την προαγωγή του και τοποθέτησή του στη θέση του

Υπαρχηγού του Σώματος, στον Αντιστράτηγο κ. ΜΠΟΥΛΟΥΜΠΑΣΗ Χρήστο για

την προαγωγή του και τοποθέτησή του στη θέση του Γενικού Επιθεωρητή ΕΛ.ΑΣ.

Βορείου Ελλάδος, στον Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Ανατολικής

Μακεδονίας & Θράκης κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ Ιωάννη για την προαγωγή του στο βαθμό

του Υποστρατήγου και την τοποθέτησή του στη θέση του ΓΕ.Π.Α.Δ.Α.Μ.Θ. και στον

Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Βορείου Αιγαίου κ. ΣΕΒΔΥΝΙΔΗ Μιχαήλ για την προαγωγή του στο βαθμό του Υποστρατήγου και την τοποθέτησή του στη θέση του ΓΕ.Π.Α.Δ.Β.Α.

Επιπρόσθετα, συγχαίρουμε τον Ταξίαρχο κ. ΣΟΥΛΙΩΤΗ Κωνσταντίνο για την

προαγωγή του και τοποθέτησή του στη θέση του Διευθυντή της Διεύθυνσης

Αστυνομίας Ροδόπης, τον Ταξίαρχο κ. ΤΣΙΑΡΑ Λάμπρο για την προαγωγή του και

διατήρησή του στη θέση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξ/πολης, τον

Ταξίαρχο κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ Χαράλαμπο για την προαγωγή του και διατήρησή του

στη θέση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, τον Ταξίαρχο κ.

ΒΛΑΧΟ Κων/νο για την προαγωγή του και διατήρησή του ως Διοικητή της Σχολής

Αστυφυλάκων, τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. ΝΑΛΙΑ Αλύπιο για την τοποθέτησή του

ως Βοηθός Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. ΚΑΠΕΛΛΑΚΗ Αντώνιο για την διατήρησή του στην θέση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Δράμας.

Επίσης, συγχαίρουμε τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. ΡΙΖΟ Κωνσταντίνο για την προαγωγή του και την τοποθέτησή του ως Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης και τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. ΣΙΜΟΥΔΗ Κωνσταντίνο για την προαγωγή του και την τοποθέτησή του ως Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας. Τέλος, θέλουμε να συγχαρούμε τους νεοπροαχθέντες Αστυνομικούς Διευθυντές κ. ΝΤΑΣΚΑΡΗ Σπυρίδωνα, κ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Ιωάννη, κ. ΜΑΝΤΑΡΛΗ Αθανάσιο, κ.ΟΡΦΑΝΙΔΗ Νεκτάριο, κα. ΝΤΙΚΟΥΔΗ Ιωάννα, κ. ΔΡΑΓΟΥΔΑΚΗ Αναστάσιο, κ.ΔΕΜΕΡΤΖΙΔΗ Πέτρο, κ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗ Ηρακλή , κ. ΚΑΡΑΚΟΛΙΔΗ Μιλτιάδη και κ. ΓΚΟΥΛΙΑΜΑ Περικλή.

Η απόφαση αυτή της Πολιτείας, αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση του

προσφερόμενου έργου των ανώτατων και ανώτερων στελεχών που υπηρετούν στην

ακριτική μας περιφέρεια, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση της εγκληματικότητας

και τη διασφάλιση της εθνικής ακεραιότητας και των συνόρων της χώρας μας. Εκ της

θεσμικής μας θέσεως, δηλώνουμε την προθυμία μας για συνέχιση της αγαστής

συνεργασίας μας, με σκοπό την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση των αστυνομικών

προβλημάτων της περιοχής, στεκούμενοι αρωγοί στις φιλότιμες προσπάθειές σας

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ Άγγελος - Πρόεδρος
ΝΤΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ Πέτρος - Γενικός Γραμματέας 

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ: Νίκησε εκτός ο Άρης Αβάτου κι έκανε άλμα παραμονής στην κατηγορία, υποβιβάζεται ο Άρης Πετεινού.