Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Χ. ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ: Οι εισαγωγές πατάτας και οι παράνομες ελληνοποιήσεις, «πνίγουν» την ντόπια πατάτα Νευροκοπίου»

 


-Αν και ο Αγροτικός Σύλλογος Νευροκοπίου έχει θέσει το θέμα αυτό κατ’ επανάληψη στα αρμόδια όργανα της πολιτείας, δυστυχώς δεν υπάρχει η απαιτούμενη ανταπόκριση.

Aναφορά κατέθεσε την Τρίτη 7 Μαρτίου 2023, η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, προς τους Υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γ. Γεωργαντά και Οικονομικών, κ. Χ. Σταϊκούρα, με αφορμή δημοσιεύματα στον τύπο, που αναφέρεται στα σοβαρότατα προβλήματα αθρόων εισαγωγών και ελληνοποιήσεων πατατών, που ρίχνουν την τιμή της πατάτας Νευροκοπίου και οδηγούν στο να μένουν αδιάθετες μεγαλύτερες ποσότητες από πέρσι στις αποθήκες των πατατοπαραγωγών του Νευροκοπίου, με μεγάλες απώλειες του εισοδήματός τους.

«Οι εισαγωγές πατάτας και οι παράνομες ελληνοποιήσεις, «πνίγουν» την ντόπια πατάτα  Νευροκοπίου», καταγγέλλει η βουλευτής Δράμας Χαρά  Κεφαλίδου, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι αν και ο Αγροτικός Σύλλογος Νευροκοπίου έχει θέσει το θέμα αυτό κατ’ επανάληψη στα αρμόδια όργανα της πολιτείας, δυστυχώς δεν υπάρχει η απαιτούμενη ανταπόκριση.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της αναφοράς:

Τρίτη, 7 Μαρτίου 2023

ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς: Τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γ. Γεωργαντά

Τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Χ. Σταϊκούρα

Θέμα: «Οι εισαγωγές πατάτας και οι παράνομες ελληνοποιήσεις τους «πνίγουν» την ντόπια πατάτα Νευροκοπίου»

Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο της Δράμας, η πληθώρα εισαγόμενης πατάτας και οι ελληνοποιήσεις, ειδικά το τελευταίο διάστημα, έριξαν την τιμή της πατάτας Νευροκοπίου και άφησαν μεγαλύτερες από πέρσι αδιάθετες ποσότητες στις αποθήκες.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, παρότι φέτος διαγραφόταν μια καλή χρονιά από πλευράς τιμών για τους πατατοπαραγωγούς με την τιμή τής πατάτας να ξεπερνά τα 50 λεπτά το κιλό, το κλείσιμο της χρονιάς δεν ήταν τόσο καλό για τους πατατοπαραγωγούς του Νευροκοπίου.

Όπως δηλώνει ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Νευροκοπίου, η ζημιά προκλήθηκε από τις εισαγόμενες πατάτες (από Αίγυπτο, Γερμανία, Γαλλία και από αλλού), που συνεχίζουν να πωλούνται ως ελληνικές ή και ως πατάτες Νευροκοπίου. Αλλά και από το γεγονός ότι σπάνια φαίνεται η πραγματική τους προέλευση και όλες πωλούνται ως ελληνικές. Στην αγορά δεν γίνεται κανένας απολύτως έλεγχος. Η νομοθεσία σε σχέση με τις ελληνοποιήσεις έχει αυστηροποιηθεί, αλλά δυστυχώς επειδή δεν γίνεται κανένας έλεγχος, αυτό δεν έχει αποτέλεσμα.

Αν και ο Αγροτικός Σύλλογος Νευροκοπίου έχει θέσει το θέμα αυτό κατ’ επανάληψη στα αρμόδια όργανα της πολιτείας, δυστυχώς δεν υπάρχει η απαιτούμενη ανταπόκριση.

Σας επισυνάπτω το δημοσίευμα του τοπικού τύπου Δράμας, ζητώντας να το λάβετε υπόψη και να προβείτε στις απαραίτητες και αναγκαίες ενέργειες, προκειμένου να επιλυθούν τα σοβαρότατα προβλήματα αθρόων εισαγωγών και ελληνοποιήσεων πατατών, που ρίχνουν την τιμή της πατάτας Νευροκοπίου και οδηγούν στο να μένουν αδιάθετες μεγαλύτερες ποσότητες από πέρσι στις αποθήκες των πατατοπαραγωγών του Νευροκοπίου, με μεγάλες απώλειες του εισοδήματός τους.

Η αναφέρουσα Βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

Ειδικοί από την ΕΕ για σιδηροδρόμους έρχονται στην Αθήνα αυτή την εβδομάδα


 Τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν για την παροχή στήριξης από την Επιτροπή στον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων της και τη βελτίωση της ασφάλειάς τους.

Σημειώνεται πως μόλις προχθές ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε ανακοινώσει πως θα ζητήσω αμέσως «από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και από φίλες χώρες τη συνδρομή τους σε τεχνογνωσία, ώστε να αποκτήσουμε, επιτέλους, σύγχρονα τρένα. Και θα αγωνιστώ για να έχουμε πρόσθετη κοινοτική χρηματοδότηση προκειμένου να συντηρηθεί και να αναβαθμιστεί γρήγορα το υφιστάμενο δίκτυο».

Αυτό ανέφερε ο κ.Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στο Facebook, όπου μεταξύ άλλων ζήτησε τη δική του προσωπική, αλλά και θεσμική «συγγνώμη», για την τραγωδία στα Τέμπη.

Επικοινωνία Φον ντερ Λάιεν- Μητσοτάκη για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων


Επικοινωνία με τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη είχε την Δευτέρα η πρόεδρος της Κομισιόν Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, όπως έκανε η ίδια γνωστό σε ανάρτησή της στο Twitter.

Η επικοινωνία έρχεται λίγες μέρες μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Σύμφωνα μάλιστα με την επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής συζήτησε με τον πρωθυπουργό για «περαιτέρω τεχνική υποστήριξη που μπορεί να παράσχει η ΕΕ στην Ελλάδα για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων της και τη βελτίωση της ασφάλειάς τους.»

Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν έκανε επίσης γνωστό ότι ειδικοί από την Κομισιόν και τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της ΕΕ θα ταξιδέψουν αυτή την εβδομάδα στην Αθήνα.

«Η ασφάλεια των σιδηροδρόμων είναι πρωταρχικής σημασίας», συμπλήρωσε.

Αναφερόμενος στην επικοινωνία κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου είπε ότι ο πρωθυπουργός ζήτησε την αναδιοργάνωση των ελληνικών σιδηροδρόμων, κυρίως στο κομμάτι της ασφάλειας. Πρόσθεσε ότι η πρόεδρος της Κομισιόν εξέφρασε και πάλι τα συλλυπητήριά της για το τραγικό δυστύχημα και υποσχέθηκε πλήρη στήριξη με την συνδρομή κάθε αρμόδιου ευρωπαϊκού οργανισμού, και μάλιστα άμεσα.

Παράδοση από το Δήμο Αβδήρων Αυτόματων Εξωτερικών Απινιδωτών σε Αθλητικά Σωματεία Ποδοσφαίρου του Δήμου

 


Ο Δήμος Αβδήρων έχοντας προτεραιότητα την προστασία της ανθρώπινης ζωής των αθλητών του Ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, προμηθεύτηκε εφτά απινιδωτές οι οποίοι παραδόθηκαν από το Δήμαρχο Αβδήρων στους εκπροσώπους των Αθλητικών Σωματείων Ποδοσφαίρου του Δήμου μας παρουσία μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΠΣ Ξάνθης.

Το  επόμενο χρονικό διάστημα ο Δήμος Αβδήρων θα παραδώσει απινιδωτές και στις υπόλοιπες  ομάδες του Δήμου.



Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Μητσοτάκης για τα Τέμπη: Οφείλω μια συγγνώμη τόσο προσωπική, όσο και στο όνομα όσων κυβέρνησαν τη χώρα

Τη δική του προσωπική, αλλά και θεσμική «συγγνώμη», για την τραγωδία στα Τέμπη ζήτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σε ανάρτησή του στο Facebook, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έγραψε ότι οφείλει, ως πρωθυπουργός, «μια μεγάλη ΣΥΓΓΝΩΜΗ» σε όλους, «αλλά πάνω από όλα στους συγγενείς των θυμάτων» του τραγικού δυστυχήματος.

Η συγγνώμη του πρωθυπουργού, όπως λέει, είναι «τόσο προσωπική, όσο και στο όνομα όλων όσοι κυβέρνησαν τη χώρα εδώ και χρόνια. Γιατί, πράγματι, στην Ελλάδα του 2023, δεν γίνεται δυο τρένα να κινούνται αντίθετα στην ίδια γραμμή και να μην το έχει αντιληφθεί κανείς».

Στη συνέχεια, ο πρωθυπουργός γράφει για τα αίτια της τραγωδίας, τονίζοντας ότι «δεν μπορούμε, δεν θέλουμε και δεν πρέπει να κρυφτούμε πίσω από το ανθρώπινο σφάλμα».

 

«Το γεγονός ότι το Ψηφιακό Σύστημα Ελέγχου θα λειτουργεί πλήρως μέσα στους επόμενους μήνες δεν είναι δικαιολογία. Το αντίθετο. Κάνει τον πόνο μου ακόμα μεγαλύτερο που δεν προφτάσαμε να το ολοκληρώσουμε πριν συμβεί το κακό», γράφει ο πρωθυπουργός.

 

Έπειτα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης γράφει: «προτείνω σε όλα τα κόμματα να δεσμευτούμε από τώρα ότι, στην επόμενη Βουλή, θα συσταθεί Ειδική Επιτροπή που θα διερευνήσει την πονεμένη ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων όλη την τελευταία εικοσαετία. Όσα δεν έγιναν τόσα χρόνια πρέπει να τα κάνουμε τώρα και γρήγορα».

 

«Σήμερα, Κυριακή της Ορθοδοξίας, ανάβουμε όλοι ένα κερί στη μνήμη αυτών που έφυγαν τόσο άδικα και τόσο πρόωρα», καταλήγει π πρωθυπουργός.

Ολόκληρη η ανάρτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη για την τραγωδία στα Τέμπη

 

Σήμερα θα ήθελα να γράψω για την ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη. Χωρίς ξύλινα λόγια, χωρίς να επαναλαμβάνω τα τετριμμένα. Να κάνω μια προσπάθεια να βάλω σε σειρά τις σκέψεις μου και σε λόγια τα συναισθήματα μου.

 

Και ξεκινώ με τα αυτονόητα. Ως πρωθυπουργός, οφείλω σε όλους, αλλά πάνω από όλα στους συγγενείς των θυμάτων, μια μεγάλη ΣΥΓΓΝΩΜΗ. Τόσο προσωπική, όσο και στο όνομα όλων όσοι κυβέρνησαν τη χώρα εδώ και χρόνια. Γιατί, πράγματι, στην Ελλάδα του 2023, δεν γίνεται δυο τρένα να κινούνται αντίθετα στην ίδια γραμμή και να μην το έχει αντιληφθεί κανείς.

 

Δεν μπορούμε, δεν θέλουμε και δεν πρέπει να κρυφτούμε πίσω από το ανθρώπινο σφάλμα. Αν το έργο της Τηλεδιοίκησης είχε ολοκληρωθεί, αυτό το δυστύχημα θα ήταν πρακτικά αδύνατο να είχε συμβεί. Το γεγονός ότι το Ψηφιακό Σύστημα Ελέγχου θα λειτουργεί πλήρως μέσα στους επόμενους μήνες δεν είναι δικαιολογία. Το αντίθετο. Κάνει τον πόνο μου ακόμα μεγαλύτερο που δεν προφτάσαμε να το ολοκληρώσουμε πριν συμβεί το κακό.

 

Η Δικαιοσύνη θα ερευνήσει ταχύτατα τη τραγωδία και θα αποδώσει ευθύνες. Ενώ τις επόμενες μέρες ο αρμόδιος υπουργός θα ανακοινώσει παρεμβάσεις άμεσης βελτίωσης της ασφάλειας των σιδηροδρόμων μέχρι να ολοκληρωθεί το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διοίκησης. Τώρα, έχουμε χρέος να σταθούμε δίπλα στις οικογένειες των θυμάτων, αναγνωρίζοντας με θάρρος τα σφάλματα του κράτους.

 

Όμως, ούτε αυτά φτάνουν. Θα ζητήσω αμέσως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και από φίλες χώρες τη συνδρομή τους σε τεχνογνωσία, ώστε να αποκτήσουμε, επιτέλους, σύγχρονα τρένα. Και θα αγωνιστώ για να έχουμε πρόσθετη κοινοτική χρηματοδότηση προκειμένου να συντηρηθεί και να αναβαθμιστεί γρήγορα το υφιστάμενο δίκτυο.

 

Τέλος, θα προτείνω σε όλα τα κόμματα να δεσμευτούμε από τώρα ότι, στην επόμενη Βουλή, θα συσταθεί Ειδική Επιτροπή που θα διερευνήσει την πονεμένη ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων όλη την τελευταία εικοσαετία. Όσα δεν έγιναν τόσα χρόνια πρέπει να τα κάνουμε τώρα και γρήγορα.

 

Γνωρίζουμε όλοι ότι οι σιδηρόδρομοι της πατρίδας είναι βαθιά προβληματικοί. Είναι ίσως η ακραία έκφραση μιας Ελλάδας που δεν μας ταιριάζει και θέλουμε να την αφήσουμε πίσω.

 

Ξέρω ότι πολλοί σήμερα θα θυμούνται τη φράση ενός προκατόχου μου ότι «αυτή είναι η Ελλάδα». Όμως όχι, δεν είναι μόνον αυτή. Υπάρχει και μια άλλη Ελλάδα, εκεί έξω, που μας δίνει ελπίδα, πίστη και δύναμη.

 

Την είδαμε όλοι και μετά το τραγικό δυστύχημα. Στους πυροσβέστες, στους διασώστες και στο ΕΚΑΒ που βρέθηκαν εκεί από την πρώτη στιγμή. Στους γιατρούς και υγειονομικούς που οργάνωσαν αμέσως την περίθαλψη των τραυματιών. Στον Στρατό. Αλλά και στους ειδικούς της Αστυνομίας που διεκπεραίωσαν με ταχύτατα την οδυνηρή αποστολή της ταυτοποίησης των σορών. Ώστε να επιστραφούν στις οικογένειές τους για να πενθήσουν.

 

Το πρόσωπο της καλύτερης Ελλάδας είδαμε, επίσης, στους επιβάτες που ρίσκαραν τη ζωή τους για να σώσουν τους συνεπιβάτες τους. Στις Ελληνίδες και τους Έλληνες που έσπευσαν ενωμένοι να δώσουν αίμα. Αλλά και στα νέα παιδιά που διαδήλωσαν βουβά και ειρηνικά, κρατώντας ένα κερί και με σύνθημα «φταίει η κακιά η (χ)ώρα». Ένα σύνθημα που η αλήθεια του μας πονά όλους.

 

Προσωπικά είμαι στην πολιτική για να αλλάξω αυτή την «κακιά την χώρα», αυτήν την παλαιά Ελλάδα που μας πληγώνει. Γι’ αυτό προσπαθώ, κάθε μέρα. Άλλοτε τα καταφέρνω και άλλοτε όχι. Ξέρω καλά, ωστόσο, πόσο καλύτερη μπορούμε να κάνουμε την πατρίδα μας αν σαρώσουμε τα απομεινάρια του παρελθόντος που μας κρατάνε πίσω. Και για αυτήν την Ελλάδα που μας αξίζει θα συνεχίσω να αγωνίζομαι.

 

Εδώ σταματώ. Σήμερα, Κυριακή της Ορθοδοξίας, ανάβουμε όλοι ένα κερί στη μνήμη αυτών που έφυγαν τόσο άδικα και τόσο πρόωρα.

Συνελήφθησαν 2 διακινητές στη Ροδόπη οι οποίοι διακινούσαν 8 λαθρομετανάστες στα εσωτερικό της χώρας.

 


Συνελήφθησαν το Σάββατο  (4-3-2023), σε περιοχές της Ροδόπης, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Ιάσμου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης, δύο (2) διακινητές, ένας ημεδαπός και ένας αλλοδαπός, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, το πρωί, στην Εγνατία Οδό Κομοτηνής – Ξάνθης, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον έναν αλλοδαπό διακινητή, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας τέσσερις (4) μη νόμιμους μετανάστες.

Στη δεύτερη περίπτωση, το απόγευμα της ίδιας ημέρας, στην Εγνατία Οδό Κομοτηνής – Ξάνθης, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον έναν ημεδαπό διακινητή, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στην ενδοχώρα τέσσερις (4) μη νόμιμους μετανάστες.

Κατασχέθηκαν τα παραπάνω οχήματα και κινητά τηλέφωνα. 

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης, ενώ την  προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Ιάσμου Ροδόπης.

Μηνιαίος απολογισμός (Φεβρουάριος 2023), στα θέματα Οδικής Ασφάλειας στην ΑΜΘ

 Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν, κατά τη διάρκεια του μηνός Φεβρουαρίου του 2023, στην εδαφική αρμοδιότητα των Περιφερειακών Ενοτήτων Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Καβάλας, Θάσου και Δράμας. Η δημοσίευση των μηνιαίων στοιχείων συνοδεύεται με στατιστικά – αριθμητικά στοιχεία του αντίστοιχου περσινού μήνα. 

 

α. Τροχαία Ατυχήματα  

 

Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σημειώθηκαν 11 τροχαία δυστυχήματα (έναντι 13 το 2022). Ειδικότερα σημειώθηκαν:

 

         0 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα (έναντι 1 το 2022)

         3 σοβαρά τροχαία ατυχήματα (έναντι 1 το 2022)

         8 ελαφριά τροχαία ατυχήματα (έναντι 11 το 2022)

 

Από τα τροχαία δυστυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των ανωτέρω περιφερειακών ενοτήτων καταγράφηκαν συνολικά 15 παθόντες (έναντι 19 το 2022). Ειδικότερα καταγράφηκαν:

           

         0 νεκροί (έναντι 1 το 2022)

         3 βαριά τραυματίες (έναντι 1 το 2022)

         12 ελαφρά τραυματίες (έναντι 17 το 2022)

 

Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:

 

         Η απόσπαση προσοχής οδηγού

         Η παραβίαση προτεραιότητας

         Η παραβίαση σημάνσεων

 

 

β. Δράσεις Τροχονομικής αστυνόμευσης

 

Οι Υπηρεσίες Τροχαίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και δυστυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο.    

 

Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον μήνα Ιανουάριο του 2023, βεβαιώθηκαν συνολικά 6.455 παραβάσεις, από τις οποίες οι 1.833 ήταν επικίνδυνες παραβάσεις, ως ακολούθως:

 

         1.126 για υπερβολική ταχύτητα

         113 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (μέθη)

         136  για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα

         25  για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη

         75 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση

         207 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση

         78 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση 

         9 για αντικανονικό προσπέρασμα

         48 για φθαρμένα ελαστικά

         14 για αντικανονικούς ελιγμούς 

         2 για παραβίαση προτεραιότητας

 

γ. Συμβουλές Οδικής Ασφάλειας

 

Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

 

Στο πλαίσιο αυτό οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας.

 

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει:

 

           Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

           Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και τον έλεγχο του οχήματος

           Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά

           Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας

           Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας

           Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας

           Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος

           Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα

           Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη

           Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα

           Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ

           Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς

           Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.

 

Οι παραπάνω συμβουλές θα επαναλαμβάνονται διαρκώς με σκοπό να συμβάλλουν στην εμπέδωση της κυκλοφοριακής και οδικής κουλτούρας.

Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Ξάνθη: Τρισάγιο από τον Μητροπολίτη Ξάνθης στον Σιδηροδρομικό Σταθμό, την Κυριακή 5/3, στις 17.30

 

Ξάνθη: Τρισάγιο από τον Μητροπολίτη Ξάνθης στον Σιδηροδρομικό Σταθμό, την Κυριακή 5/3, στις 17.30



Τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των αδικοχαμένων θυμάτων, που έχασαν τη ζωή τους στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην περιοχή των Τεμπών, θα τελέσει την Κυριακή (5.3) το απόγευμα ο Μητροπολίτης Ξάνθης κ.κ, Παντελεήμων.

Όπως τονίζεται σε σχετική ενημέρωση από τη Μητρόπολη, το τρισάγιο θα τελεσθεί στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Ξάνθης.

«Η Ιερά Μητρόπολη Ξάνθης ανακοινώνει ότι την Κυριακή 05 Μαρτίου 2023 και ώρα 17:30 στον Σιδηροδρομικό Σταθμό, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης θα τελέσει τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των θυμάτων του σιδηροδρομικού ατυχήματος των Τεμπών» αναφέρει η Μητρόπολη.

Νέα σιωπηλή" διαμαρτυρία πολιτών στην κ. πλατεία της Ξάνθης, για την τραγωδία των Τεμπών (φώτo

 

Νέα σιωπηλή" διαμαρτυρία πολιτών στην κ. πλατεία της Ξάνθης, για την τραγωδία των Τεμπών (φώτo

Νέα σιωπηλή διαμαρτυρία στη κεντρική πλατεία της Ξάνθης αργά το απόγευμα της Παρασκευής από πολίτες για την τραγωδία των Τεμπών. Μάλιστα μεταξύ των διαμαρτυρομένων πολιτών ήταν και οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης ΠΟΛΙΤΕΣ για τη Ξάνθη Γιώργος Χατζηθεοδώρου, Νίκος Ανταμπούφης και Αρριάνα Παπαϊωάννου. 

Και αναλυτικότερα: Το απόγευμα της Παρασκευής (03/03) στην κεντρική πλατεία της Ξάνθης, πολίτες άναψαν κεράκια με τους διαδηλωτές να κρατούν χαρτόνια με τις φράσεις «ποτέ ξανά» και «πάρε με όταν φτάσεις». 

Οι διαδηλωτές προχώρησαν σε σιωπηλή διαμαρτυρία και έστειλαν με τον τρόπο αυτό το δικό τους μήνυμα για την ανείπωτη αυτή εθνική τραγωδία και ζήτησαν για μια ακόμη φορά να αποδοθεί δικαιοσύνη.

Υπενθυμίζουμε ότι παρόμοια κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε και την Πέμπτη (02/03) στην Ξάνθη, ενώ και οι μαθητές της περιοχές έχουν σπεύσει τα τελευταία 24ωρα να εκφράσουν την οργή τους για το πολύνεκρο δυστύχημα, σχηματίζοντας αντίστοιχες φράσεις με τις τσάντες τους στις αυλές των σχολείων της περιοχής εκφράζοντας την οργή και διαμαρτυρία τους.



ΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΝ Φ. ΤΣΑΛΙΔΗ! Ο Σπίρτζης πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς το 2016 και πανηγύριζε!

 

ΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΝ Φ. ΤΣΑΛΙΔΗ! Ο Σπίρτζης πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς το 2016 και πανηγύριζε!



-Χατζηδάκης: Με χαρά ή δάκρυα στα μάτια έβαλαν τις υπογραφές Τσίπρας και Σπίρτζης;

Επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και με υπουργό Μεταφορών τον Χρήστο Σπίρτζη πουλήθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie, έναντι μόνον 45 εκατομμυρίων ευρώ, πυροδοτώντας έκρηξη οργής από την ΝΔ, τότε αξιωματική αντιπολίτευση


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η σημερινή Hellenic Train Α.Ε., ιδιωτική εταιρεία και ο βασικός πάροχος σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών & εμπορευμάτων στην Ελλάδα. Με διευθύνοντα μάλιστα σύμβουλο επί σειρά ετών τον πρώην βουλευτή Ξάνθης  και καθηγητή στο ΔΠΘ Φίλιππα Τσαλίδη!

Μολονότι ως αντιπολίτευση ο ΣΥΡΙΖΑ μιλούσε για «ξεπούλημα» όταν η κυβέρνηση Σαμαρά κοστολογούσε τον σιδηρόδρομο στα 300 εκατομμύρια ευρώ, ως κυβέρνηση τον παραχώρησε στους Ιταλούς για 45 εκατομμύρια. Μάλιστα, ο κ. Σπίρτζης ισχυρίστηκε εκείνη την περίοδο ότι αναγκαστικά έβαλαν την υπογραφή τους στην πώληση και ότι ως πρόεδρος του ΤΕΕ δεν ήταν υπέρ της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Δεν ξέρω ως πρόεδρος του ΤΕΕ τι έλεγε για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά ως υπουργός αρμόδιος την πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για μόλις 40 εκατομμύρια ευρώ και μάλιστα με 200 εκατ. ευρώ προίκα, για να βάλουμε τα πράγματα στην πραγματική τους βάση», δήλωνε τότε ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Σκρέκας.

 

Χατζηδάκης: Με χαρά ή δάκρυα στα μάτια έβαλαν τις υπογραφές Τσίπρας και Σπίρτζης;



Ο τότε αρμόδιος τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Χατζηδάκης, ρωτούσε με νόημα, σε ανακοίνωσή του, αν τελικά ο Αλέξης Τσίπρας και ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, υπέγραψαν τη συμφωνία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ «με χαρά ή δάκρυα στα μάτια», καθώς όπως επεσήμανε, αμφότεροι «δεν ήταν μόνο αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας ως αντιπολίτευση, αλλά έκαναν και ό,τι μπορούσαν επί μια διετία για να καθυστερήσουν μια σχεδόν ολοκληρωμένη διαδικασία από την προηγούμενη κυβέρνηση».

Φιέστα Τσίπρα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Κέρκυρα



Τη μεταβίβαση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους ιταλικούς σιδηροδρόμους έναντι (μόλις) 45 εκατ. ευρώ γιόρτασε ο Πρωθυπουργός μαζί με τον ιταλό ομόλογό του, Πάολο Τζεντιλόνι, τον Σεπτέμβριο του 2017, στην Κέρκυρα.

Έτσι από τις καταγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ το 2013 -όταν ήταν στην αντιπολίτευση- περί ξεπουλήματος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, φθάσαμε στις φιέστες στην Κέρκυρα. Με την ιδιωτικοποίηση έκλεισε γρήγορα-γρήγορα και ο φάκελος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους 692 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι σε εφαρμογή της σχετικής απόφασης της Κομισιόν, τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών προχώρησαν στη διαγραφή των χρεών συνολικού ύψους 692.161.809,27 ευρώ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ολοκλήρωση της πώλησης.