Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Επερώτηση Μιχ. Αμοιρίδη: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ των 6.5 εκατ. ευρώ για την οδική ασφάλεια στο Νομό Ξάνθης κ. Μέτιο;

 22 Αυγούστου  
*Ο Μέτιος δεν υπογράφει έργο του Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης Κώστα Ζαγναφέρη! Επερώτηση Μιχάλη Αμοιρίδη για την οδική ασφάλεια και σχετικά έργα σε εξέλιξη στην Π.Ε. Ξάνθης
*ΤΙΜΩΡΕΙΣ ΤΗ ΞΑΝΘΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΦΙΛΤΑΤΕ ΜΕΤΙΟ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΖΑΓΝΑΦΕΡΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΤΗΝ… ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΟΥ!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ κι όμως αληθινό. Ένα έργο του απερχόμενου Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης Κώστα Ζαγναφέρη παραμένει σε εκκρεμότητα εδώ και μήνες και δεν υλοποιείται, γιατί δεν υπογράφει ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χρήστος Μέτιος!!!!
Πρόκειται μάλιστα για έργο των 6.5 εκατ. ευρώ για την οδική ασφάλεια του Νομού Ξάνθης που εκτός από καλούς δρόμους, θα έδινε δουλειά και μεροκάματα σε πολύ κόσμο, αλλά δυστυχώς ο σημερινός Περιφερειάρχης που όλοι ξέρουν ότι αν υπήρχαν οι «κομματικές πιέσεις» δεν θα εκλέγονταν ούτε τον… επόμενο μήνα, λειτουργεί με εγωϊσμό προκειμένου να τιμωρήσει τον Κώστα Ζαγναφέρη που δεν κατέβηκε υποψήφιος μαζί του όπως ο Πέτροβιτς και τον κατήγγειλε για ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ, μόνο που με τον τρόπο αυτό ΤΙΜΩΡΕΙ  την Ξάνθη και τους πολίτες της!
Με αφορμή λοιπόν την μη υλοποίηση  του συγκεκριμένου έργου, ο Περιφερειακός σύμβουλος Ξάνθης Μιχάλης Αμοιρίδης κατέθεσε σχετική επερώτηση στο Περιφερειακό συμβούλιο ΑΜΘ για να είμαστε όμως ειλικρινείς, εμείς θα περιμέναμε από τον ίδιο τον Ζαγναφέρη πρώτος αυτός να τοποθετηθεί στο θέμα, αλλά δυστυχώς  ο σημερινός Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης φεύγοντας, ούτε αυτό δεν τόλμησε να κάνει… προφανώς μην τον «μαλώσει» ο Μέτιος!

ΙΔΟΥ ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΜΟΙΡΔΗΣ
Με αφορμή τα παραπάνω, ιδού τι αναφέρει στο δελτίο τύπου που μας έστειλε ο Περιφερειακός σύμβουλος Ξάνθης Μιχάλης Αμοιρίδης:
Υπέβαλα από τις 2 Αυγούστου, την συν/νη επερώτηση, με σκοπό ο απερχόμενος Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης να απαντήσει για την πορεία και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης συγκεκριμένων ώριμων έργων οδοποιίας που αφορούν την Ξάνθη.
Δυστυχώς για λόγους τυπικούς δεν περιλήφθηκε η επερώτηση μου στο σημερινό τελευταίο Περιφερειακό συμβούλιο της παρούσας διοίκησης.
Ήθελα μέσα από το θεσμικό όργανο να υπάρξει μία δημόσια τοποθέτηση του Αντιπεριφερειάρχη, έτσι ώστε να ενημερωθούν επίσημα και οι Ξανθιώτες.
Για κάποιους αυτό θεωρήθηκε προσπάθεια να κάνω ένα «σοου» και θα έπρεπε να ρωτήσω τον κο Ζαγναφέρη προσωπικά. Επειδή με τον Κώστα Ζαγναφέρη μίλησα και ξέρω ότι δεν είχε και δεν έχει πρόβλημα να ενημερώσει για τα πεπραγμένα του αναφορικά με την εξέλιξη των έργων αυτών. Για αυτό σας κοινοποιώ το κείμενο της επερώτησης μου και είναι στην διακριτική ευχέρεια του Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης, να σας ενημερώσει για την καθυστέρηση της υλοποίησης αυτών που έχει την ευθύνη διαχείρισης και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των υπολοίπων που διαχειρίζεται η Εγνατία Οδός ΑΕ.
Προσωπικές ενημερώσεις για δημόσια ζητήματα δεν είναι ορθό να υπάρχουν. Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν.
Είναι σημαντικό τη στιγμή που υπάρχουν διαθέσιμοι πόροι να επενδυθούν άμεσα έτσι ώστε να μην χαθούν αλλά και να βελτιώσουν την καθημερινότητα του πολίτη.
Έργα βελτίωσης της υφιστάμενης οδοποιίας πάντα θα είναι απαραίτητα, για αυτό όσα είναι ώριμα πρέπει άμεσα να υλοποιούνται ώστε να μπορούν να
προετοιμαστούν και νέα για άλλα σημεία.
Ιδιαίτερα για τον κάθετο άξονα το μέγιστο όφελος δεν είναι η σύνδεση με τη Βουλγαρία αλλά το ότι θα κατασκευαστεί επιτέλους ένας δρόμος μεταξύ Δημαρίου Ξάνθης,
με σύγχρονες προδιαγραφές που θα εξυπηρετεί χιλιάδες Ξανθιώτες στην καθημερινότητα τους και κυρίως θα μειώσει τα οδικά ατυχήματα, για αυτό τη στιγμή που διατίθενται πόροι
από την κεντρική διοίκηση και ευρωπαϊκά προγράμματα πρέπει να τα απορροφούμε χωρίς καθυστέρηση διότι πολύ απλά υπάρχει ο κίνδυνος να χαθούν στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Παράλληλα θα δοθεί η ευκαιρία να εξασφαλιστούν πόροι για την βελτίωση του άλλου οδικού άξονα που έχει ανάγκη αυτό που συνδέει την περιοχή της Σταυρούπολης με τη Ξάνθη.
Το ενδιαφέρον για την άμεση υλοποίηση υπάρχει διότι προσφέρουν πολύπλευρα οφέλη όπως για παράδειγμα:
Α) βελτίωση οδικής ασφάλειας και μείωση πιθανότητας ατυχήματος σε συγκεκριμένα βεβαρημένα σημεία.
Β) 67 περίπου εκατομμύρια ευρώ θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Ξάνθης που τόσο τα έχει ανάγκη.
Γ) Στήριξη κατασκευαστικού κλάδου που τόσο το έχει ανάγκη.
Δ) Δημιουργία άμεσων και έμμεσων θέσεων εργασίας
Ε) κίνδυνος απώλειας διαθέσιμων πόρων.
ΣΤ) Βελτίωση οδικού δικτύου Δημαρίου Ξάνθης.
Ζ) Εύρεση πόρων για τη βελτίωση οδικού δικτύου Σταυρούπολης Ξάνθης.
Η) Βελτίωση ποιότητας ζωής χιλιάδων Ξανθιωτών.
Θ) Μόχλευση προσέλκυσης επισκεπτών.
Λεπτομέρειες στο συν/νο κείμενο της επερώτησης μου όπως την υπέβαλα επίσημα.
Με εκτίμηση
Μιχάλης Αμοιρίδης
Περιφερειακός Σύμβουλος Ξάνθης

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΑΜΟΙΡΙΔΗ
Ξάνθη 02 / Αυγούστου / 2019
Προς:
Διά της Πρόεδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ κας Ελένης Δημούδη,
Α. Περιφερειάρχη ΑΜΘ κο Χρήστο Μέτιο
Β. Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης κο Κων/νο Ζαγναφέρη
Επερώτηση : Οδική ασφάλεια και έργα οδοποιίας σε εξέλιξη στην ΠΕ Ξάνθης
Αξιότιμοι κοι συνάδελφοι,
Ολοκληρώνοντας την 5ετή θητεία μας στη διοίκηση της Περιφέρειας, όπως είναι φυσικό, υπάρχουν ζητήματα σε εξέλιξη για τα οποία, θα ήταν χρήσιμο, τόσο για εμάς όσο και για τους πολίτες να έχουμε ενημέρωση από τον έως σήμερα Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης. Ένα από αυτά τα κρίσιμα αυτά ζητήματα είναι η οδική ασφάλεια.
Είναι διαπιστωμένο από καιρό ότι σε τμήματα του οδικού δικτύου της ΠΕ Ξάνθης υπάρχουν ζητήματα ασφάλειας. Όπως είχαμε συζητήσει στο παρελθόν ήταν απόφαση να ενεργήσουμε προς τη βελτίωση και αποκατάσταση των περισσοτέρων. Για αυτό και η ΔΤΕ ΠΕ Ξάνθης, προετοίμασε μελέτη προϋπολογισμού 6.458.963,99 ευρώ, στην οποία συμπεριέλαβε τμήματα στα οποία χρειάζεται παρέμβαση το οδικό μας δίκτυο με σκοπό την βελτίωση της ασφάλειας των χρηστών. Toν Aπρίλιο του 2019, στην 5η τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ, με αριθ απόφασης 43/2019, εγκρίθηκε η πρόταση ένταξης του σχετικού έργου στο ΕΠ ΑΜΘ 2014-2020. Προκειμένου να ενημερωθούμε για την πορεία υλοποίησης του έργου, θα ήθελα να μας ενημερώσετε:
1) για το στάδιο έγκρισης ένταξης - υλοποίησης των έργων που προβλέπει η μελέτη,
2) το χρονοδιάγραμμα που θα ακολουθηθεί με τις εκτιμώμενες ημερομηνίες.
Παράλληλα αντίστοιχης σπουδαιότητας είναι η εκτέλεση του έργου του καθέτου άξονα Ελληνοβουλγαρικών συνόρων μέσω Δημαρίου και Εχίνου προς Ξάνθη, από την Εγνατία Οδό ΑΕ. Είναι πασιφανές ότι ο άξονας αυτός δεν αποτελεί απλά μία ακόμη διεθνή δίοδο αλλά κάτι σπουδαιότερο: αποτελεί την ουσιαστική βελτίωση οδικής πρόσβασης χιλιάδων κατοίκων της ορεινής περιοχής προς τη Ξάνθη και το αντίστροφο. Στη Ξάνθη το ορεινό δίκτυο που συνδέει τόσο τη περιοχή της Σταυρούπολης όσο και αυτής του Εχίνου, παρουσιάζει ιδιαίτερα ζητήματα ασφάλειας και χρειάζεται σοβαρές παρεμβάσεις και κονδύλια. Είναι λοιπόν ευνοϊκή συγκυρία το ότι η Εγνατία οδός ΑΕ, έχει αναλάβει τη διεκπεραίωση της κατασκευής του τμήματος προς Εχίνο-Δημάριο και επιτρέπει να διερευνήσουμε την δυνατότητα εύρεσης πόρων για την βελτίωση του έταιρου τμήματος που χρειάζεται βελτίωση, αυτό προς την περιοχή της Σταυρούπολης. Στα πλαίσια αυτά και με βάση τα παρακάτω δεδομένα:
Α) Η ΠΑΜΘ είχε συμβάλει οικονομικά σε συνδυασμό με χρηματοδότηση από το Interreg GR BG και το υπουργείο υποδομών ώστε ένα κονδύλιο 40 εκ περίπου ευρώ να διατεθεί για την κατασκευή του πρώτου τμήματος από τα Ελληνοβουλγαρικά Σύνορά μέχρι το Δημάριο. Από αυτό το κονδύλιο, μετά την έκπτωση που υπέβαλε ο σημερινός ανάδοχος, απέμειναν περίπου 20 εκ ευρώ τα οποία κατά δήλωση τόσο δική σας όσο και των υπευθύνων της Εγνατία Οδός ΑΕ θα αξιοποιούνταν για την κατασκευή επιπλέον τμήματος προς τη Ξάνθη.
Β) Πριν τις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές ανακοινώθηκε ότι η κυβέρνηση δέσμευσε ένα επιπλέον ποσό  στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων ύψους 40,5 εκ ευρώ για το δεύτερο τμήμα του -υπό κατασκευή- κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού από την Ξάνθη προς τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή του τμήματος «Μελίβοια-Δημάριο», μήκους 10,64 χιλιομέτρων και συγκεκριμένα στα υποτμήματα:1) «Παράκαμψη Μελιβοίων», μήκους 2,24 χλμ που παρακάμπτει τον οικισμό από τα δυτικά και συνδέεται με δύο ισόπεδους κόμβους.2) «Μελίβοια-Δημάριο», μήκους 8,24 χλμ που αφορά στη βελτίωση και διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού. Περιλαμβάνει επίσης τους ισόπεδους κόμβους Κοτύλης και Δημαρίου, 5 γέφυρες συνολικού μήκους 396 μέτρων και μία Άνω Διάβαση για την αποκατάσταση της οδού προς το Δημάριο. Στον προϋπολογισμό περιλαμβάνονται οι αναγκαίες δαπάνες για απαλλοτριώσεις και μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας καθώς και εργασίες αρχαιολογίας.
Επειδή έχουν περάσει δύο περίπου χρόνια χωρίς να είναι γνωστή η πορεία της (Α) περίπτωσης των περίπου 20 εκ ευρώ και επειδή τμήμα αυτής της χρηματοδότησης προέρχεται από το ΕΠ της Περιφέρειας μας και ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα, προέρχεται από πρόγραμμα INTERREG με χρονοδιάγραμμα και σαφή ημερομηνία λήξης, ενημερώστε μας :
1) για την εξέλιξη της (Α) περίπτωσης και το χρονοδιάγραμμα αξιοποίησης αυτών των χρημάτων που κινδυνεύουμε να χάσουμε.
2) για την προβλεπόμενη πορεία αξιοποίησης των 40,5 εκ ευρώ από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.
3) ποια πρόβλεψη υπάρχει για το οδικό τμήμα Ξάνθης Σταυρούπολης, το οποίο χρήζει άμεσων παρεμβάσεων βελτίωσης και εξυπηρετεί όχι μόνο τους χιλιάδες μόνιμους κατοίκους αλλά και τους επισκέπτες αναψυχής.
Με εκτίμηση
Μιχάλης Αμοιρίδης
Περιφερειακός Σύμβουλος Ξάνθης

Ο Αντιδήμαρχος Θωμάς Ηλιάδης, "καθάρισε" τα "παπάκια"...!

 22 Αυγούστου 
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΑ «ΠΑΠΑΚΙΑ» 
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ;
Το ερώτημά μου είναι τόσο για τον Δήμο Ξάνθης (σ.σ. Τελικά ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Θωμάς Ηλιάδης έλυσε το πρόβλημα…), όσο και για τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας Χασάν Ογλού Φερτούν που ενώ ξεκίνησε τόσο καλά στην αρχή, σχεδόν τα έχει «παρατήσει» μετά τις εκλογές και είναι αδιάφορος δυστυχώς στα θέματα καθαριότητας…
Γιατί έπρεπε επί τρεις μέρες συνέχεια να αναφερόμαστε στην κακή εικόνα που επικρατεί στα γνωστά «παπάκια», το συγκεκριμένο θέμα να γίνει πρωτοσέλιδο χθες στην Αδέσμευτη μετά την καταγγελία της κυρίας Λαμπρινής Βλασιάδου, προκειμένου να πάνε τελικά τα συνεργεία, να κλαδέψουνε και να καθαρίσουν τις λιμνούλες που είχαν… καταπρασινίσει στην κυριολεξία από τη βρωμιά και γενικότερα όλο τον χώρο του συγκεκριμένου πάρκου; Γιατί;
(σ.σ. Ο χώρος στα παπάκια πάντως από χθες είναι καθαρός).

Οργή Τζαβάρα κατά Χάρη Θεοχάρη: «Η Ηλεία δεν θέλει υπουργό τουρίστα»!-Τέτοιους βουλευτές θέλει η Θράκη μας κύριε Τσιλιγγίρη!

 21 Αυγούστου  
....ο κ. Χάρης Θεοχάρης προτού μας κάνει την τιμή να μας επισκεφθεί ως τουρίστας όφειλε να έχει δράσει με τη ρομφαία του απαστράπτοντος υπουργού της νέας κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη!
Σκληρή επίθεση κατά του νέου υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη εξαπέλυσε ο βουλευτής Ηλείας της ΝΔ Κώστας Τζαβάρας, χαρακτηρίζοντάς τον ούτε λίγο ούτε πολύ «τουρίστα».
Την επίθεσή του ο κ. Τζαβάρας ανήρτησε στο προσωπικό του ιστολόγιο με αφορμή επίσκεψη του υπουργού Τουρισμού στην Ηλεία, με καλοκαιρινή περιβολή, χωρίς να ενημερώσει προηγουμένως τα στελέχη του νομού. Ο όρος «τουρίστας» που χρησιμοποιεί ο κ. Τζαβάρας εναντίον του νέου υπουργού υπονοεί πιθανόν και την πολιτική προέλευση του Χάρη Θεοχάρη από το Ποτάμι, του οποίου υπήρξε βουλευτής στο παρελθόν, πριν πάρει μεταγραφή προεκλογικά για τη ΝΔ.
(σ.σ. Τέτοιους βουλευτές θέλει η Θράκη μας κύριε Τσιλιγγίρη κι όχι YES MEN και...άφωνους!)
Συμφωνούμε απόλυτα με την επίθεση του Τζαβάρα που μας θύμισε αρκετά τον πρώην Υπουργό και βουλευτή Ξάνθης Αλέξανδρο Κοντό όταν ο Δένδιας αποφάσισε εν μια νυκτί να κλείσει την Αστυνομική Σχολή Ξάνθης και να την μετατρέψει σε κέντρο υποδοχής λαθρομεταναστών! Γεγονός που τότε άλλωστε είχε οδηγήσει και τους πολίτες της Ξάνθης να μεταστραφούν υπέρ του ΣΟΥΡΙΖΑ και του Πανου Καμμένου.
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΡΓΗΣ ΤΟΥ ΤΖΑΒΑΡΑ
«Κύριε Θεοχάρη...»
Ολόκληρο το κείμενο της οργής Τζαβάρα με τίτλο «Κύριε Χάρη Θεοχάρη η Ηλεία δε σας ανέμενε ως τουρίστα αλλά ως υπουργό Τουρισμού με έτοιμες λύσεις για Καϊάφα και για Κατάκολο»:
«Ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης όπως έγινε δημοσίως γνωστό βρέθηκε ιδιωτικώς προχθές στην Ηλεία και εθεάθη φωτογραφιζόμενος με ημιεπίσημη συντροφιά να επισκέπτεται το φάρο του Κατακόλου.
Αναμφίβολα, δικαίωμα του κάθε υπουργού είναι να «ιδιωτεύει» ελευθέρως κατά τη διάρκεια των θερινών του διακοπών. Πλην όμως, αποτελεί δημόσια πρόκληση να απολαμβάνει κατά τρόπο περίοπτο ο υπουργός Τουρισμού την ανεμελιά των διακοπών του, συνοδευόμενος από επίσημους και ανεπίσημους τοπικούς παράγοντες, σε μια περιοχή που ήδη από αρκετό καιρό τώρα τον περιμένει εναγωνίως προκειμένου να επιλύσει δύο καυτά τοπικά προβλήματα, που υπάγονται στην πολιτική του αρμοδιότητα.
Η Ηλεία δεν θέλει υπουργό τουρίστα αλλά υπουργό Τουρισμού, έτοιμο και ικανό να επιλύσει δύο ζωτικής σημασίας θέματα: πρώτον, το πρόβλημα της παρατεινόμενης παύσης της λειτουργίας των ιαματικών λουτρών του Καϊάφα. Ως γνωστόν τα ιαματικά αυτά λουτρά που είναι ονομαστά και εκτός των συνόρων της χώρας μας, προσελκύουν κάθε χρόνο χιλιάδες τουρίστες, που η παραμονή τους στην περιοχή τονώνει σημαντικά την τοπική οικονομία και ενισχύει την καλή φήμη του ελληνικού ιαματικού τουριστικού προϊόντος.
Τόσο οι τοπικές αρχές όσο και μεμονωμένοι πολίτες από το Μάιο του 2019 διαμαρτύρονται γιατί εφέτος οι ιαματικές πηγές του Καϊάφα μένουν παράλογα και ανεπίτρεπτα κλειστές, με αποτέλεσμα να ζημιώνεται η εθνική οικονομία και ο ελληνικός τουρισμός. Οι κατά καιρούς υποσχέσεις του υπουργού για άμεση λήψη μέτρων, που διοχετεύτηκαν μέσω του τοπικού τύπου στη κοινή γνώμη, δεν έχουν μέχρι σήμερα πραγματοποιηθεί. Κατά συνέπεια, η αναπάντεχη ιδιωτική παρουσία του υπουργού εκεί που προηγουμένως ως μέλος της κυβέρνησης όφειλε να έχει εκπληρώσει τη δημόσια πολιτική του ευθύνη, δημιουργεί δικαιολογημένη αγανάκτηση.
Το δεύτερο πρόβλημα αφορά την ασύδοτη και ανεξέλεγκτη δράση κάθε λογής «πειρατών» στο χώρο της χερσαίας ζώνης του λιμένος Κατακόλου, κάθε φορά που αποβιβάζονται τουρίστες που φθάνουν στην Ηλεία με κρουαζιερόπλοια για να επισκεφθούν κυρίως τον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας. Το φαινόμενο αυτό τα τελευταία χρόνια βλάπτει σοβαρά τον εθνικό τουρισμό, αφού έχει προκαλέσει τη σταθερή μείωση του αριθμού των κρουαζιερόπλοιων που επισκέπτονται το λιμάνι του Κατακόλου.
Αν οι αρμόδιες αρχές και ειδικά το υπουργείο Τουρισμού εξακολουθήσουν να αδρανούν απέναντι σ’ αυτή την παράνομη κατάσταση είναι βέβαιο ότι στο προσεχές μέλλον το λιμάνι του Κατακόλου δεν θα αποτελεί πλέον προορισμό για κρουαζιερόπλοια. Αυτή η προοπτική θα είναι θανάσιμο πλήγμα για την Ηλεία αλλά και για τον ελληνικό τουρισμό στο σύνολό του. Οι κρατικές αρχές πρέπει να επέμβουν και η αστυνόμευση και ο έλεγχος στο χώρο έπρεπε προ πολλού να γίνεται με τρόπο αποτελεσματικό. Για όλα αυτά ο κ. Χάρης Θεοχάρης προτού μας κάνει την τιμή να μας επισκεφθεί ως τουρίστας όφειλε να έχει δράσει με τη ρομφαία του απαστράπτοντος υπουργού της νέας κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη».

Η «πρεμιέρα» του ΠΑΟΚ στα πλέι οφ του UEFA Europa League αποκλειστικά στην COSMOTE TV

 21 Αυγούστου  

Ο ΠΑΟΚ κάνει το πρώτο βήμα για την πρόκρισή του στους Ομίλους του UEFA Europa League σε έναν εκτός έδρας αγώνα απέναντι στη Σλόβαν Μπρατισλάβας που θα μεταδοθεί ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV (Πέμπτη 22/8, 22.00, COSMOTE SPORT 1HD), μαζί με την «κάλυψη» της δημοσιογραφικής ομάδας των καναλιών COSMOTE SPORT.
Λίγο πριν την έναρξη του αγώνα οι τηλεθεατές θα συντονιστούν στο Pre Game Show (21.00, COSMOTE SPORT 1HD) με τους Στέφανο Αβραμίδη και Σωτήρη Κωσταβάρα. Στην εκπομπή θα γίνουν ζωντανές συνδέσεις τους απεσταλμένους της COSMOTE TV στη Μπρατισλάβα, Μιχάλη Τσόχο και Μιχάλη Μελισσίδη, οι οποίοι θα μεταφέρουν το ρεπορτάζ, το κλίμα του αγώνα και τις τελικές επιλογές των προπονητών.
Με τη λήξη της αναμέτρησης, η σκυτάλη θα δοθεί στην εκπομπή Post Game Show (00.00, COSMOTE SPORT 1HD), για νέα σύνδεση με τη Σλοβακία, τα καλύτερα στιγμιότυπα του ματς, την ψηφιακή ανάλυση και όλες τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών.

Συνεχίζονται οι τουρκικές προκλήσεις στο Αιγαίο: F-16 πέταξαν πάνω από Φαρμακονήσι και Αγαθονήσι

 21 Αυγούστου  
Δεν έχουν τέλος οι τουρκικές προκλήσεις πάνω από το Αιγαίο, αφού το απόγευμα της Τετάρτης, F-16 πραγματοποίησαν υπερπτήσεις πάνω από το Αγαθονήσι και το Φαρμακονήσι.
Συγκεκριμένα, στις 16.49 ένα τουρκικό F-16 πραγματοποίησε υπέρπτηση πάνω από το Αγαθονήσι στα 29.000 πόδια. Λίγο αργότερα και συγκεκριμένα στις 16:53 και 17:04, δύο τουρκικά F-16 πραγματοποίησαν υπερπτήση πάνω από το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι στα 21.000 και 24.000 πόδια αντίστοιχα

Σαμοθράκη: Παρατείνονται τα δρομολόγια του «ANDROS JET» μέχρι 25 Αυγούστου

 21 Αυγούστου  
Παρατείνεται μέχρι την Κυριακή, 25 Αυγούστου 2019, η δρομολόγηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού ταχύπλοου «ANDROS JET» της εταιρίας «SEAJETS» στη γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης.
Από τη Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2019, την ακτοπλοϊκή γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης θα καλύπτει το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «ΑΡΤΕΜΙΣ» της εταιρίας «Hellenic Seaways».
Τα αναλυτικά δρομολόγια του «ANDROS JET» και του «ΑΡΤΕΜΙΣ» θα ανακοινωθούν από τις διαχειρίστριες εταιρίες.
Εξάλλου, το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «ΑΝΑΞ» θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τη γραμμή μέχρι και το Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019, για τη μεταφορά οχημάτων μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Σαμοθράκης.
Τέλος, κανονικά εκτελεί τα προγραμματισμένα δρομολόγιά του το ταχύπλοο επιβατηγό πλοίο «ΖΕΦΥΡΟΣ».
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία που περιλαμβάνονται στον επίσημο ιστότοπο της εταιρίας «Hellenic Seaways», το επιβατηγό- οχηματαγωγό πλοίο «ΑΡΤΕΜΙΣ» είναι ναυπήγησης 1997, έχει μήκος 89,76 μέτρα, αναπτύσσει ταχύτητα 19,2 κόμβων την ώρα και μπορεί να μεταφέρει 748 επιβάτες και 65 ιδιωτικής χρήσης οχήματα

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

Σε 49 ανήλθαν τα κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου! Θλιβερή "πρωτιά" για την Ξάνθη το φετινό καλοκαίρι!

 21 Αυγούστου  
*Κρούσματα του Ιού του Νείλου στους Δήμους Τοπείρου, Ξάνθης και Αβδήρων! Ποτέ η κατάσταση δεν ήταν τόσο  τραγική όσο το φετινό καλοκαίρι! Κι ο κίνδυνος ακόμη ελοχεύει...ενώ το δελτίο τύπου του βουλευτή Σπύρου Τσιλιγγίρη έγινε ήδη viral...
Σε 49 ανέρχονται τα κρούσματα λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου ενώ μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί έξι θάνατοι ασθενών ηλικίας άνω των 60 ετών με την Ξάνθη μάλιστα να κατέχει θλιβερή πρωτιά καθώς δυο απο αυτός καταγράφηκαν στο Νομό μας.
Σύμφωνα με την εβδομαδιαία έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης, τα 49 κρούσματα λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου έχουν καταγραφεί σε οικισμούς στις Περιφερειακές Ενότητες Ξάνθης, Καβάλας, Ροδόπης, Λάρισας, Καρδίτσας, Τρικάλων, Ανατολικής Αττικής, Πέλλας, Πιερίας και Θεσσαλονίκης.
Απο την πλευρά του ο βουλευτής και γιατρός Σπύρος Τσιλιγγίρης μετά τους...αρχικούς "θριαμβολογικούς" τόνους για την παρέμβασή του στην Περιφέρεια ΑΜΘ και στους Μέτικο-Ζαγναφέρη προκειμένου να εντατικοποιηθούν οι ψεκασμοί, μετά την αρνητικό ντόρο που ξεσηκώθηκε σε βάρος του, προτίμησε αυτην τη φορά την... "χρυσή" σιωπή...!  
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) τα κρούσματα του θανατηφόρου ιού του Δυτικού Νείλου εντοπίζονται κυρίως στη Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα, αλλά και στην Περιφέρεια Ανατολικής Αττικής.
Συγκεκριμένα στις περιοχές:
  • Πιερίας (Δήμος Κατερίνης και Πύδνας-Κολινδρού)
  • Πέλλας (Δήμος Πέλλας)
  • Ροδόπης (Δήμος Ιάσμου)
  • Ξάνθης (Δήμος Τοπείρου, Αβδήρων, Ξάνθης)
  • Καβάλας (Δήμος Νέστου και Θάσου)
  • Λάρισας (Δήμος Λάρισας, Τυρνάβου, Κιλελέρ και Τεμπών)
  • Τρικάλων (Δημος Τρικκαίων)
  • Καρδίτσας (Δήμος Καρδίτσας)
  • Θεσσαλονίκης (Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου)
  • Ανατολικής Αττικής (Δήμος Σπάτων-Αρτέμιδας και Μαρκοπούλου-Μεσογαίας)


Ιός του Δυτικού Νείλου: 11 περιστατικά έχουν εντοπιστεί και σε άλογα

Λοίμωξη και σε 
άλογα έχει εντοπιστεί από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων την ίδια περίοδο, γεγονός το οποίο υποδηλώνει την κυκλοφορία του ιού και σε ακόμα 6 περιοχές της χώρας.

Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο του ΕΟΔΥ:
"Από το σύστημα επιτήρησης της λοίμωξης από ιό του ΔΝ σε ιπποειδή που διενεργεί το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, την περίοδο 2019, έως τις 12/08/2019, έχουν καταγραφεί έντεκα περιστατικά πρόσφατης λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου σε ιπποειδή, σε οικισμούς των Δήμων:
  • Αβδήρων Π.Ε. Ξάνθης,
  • Τοπείρου Π.Ε. Ξάνθης,
  • Τυρνάβου Π.Ε. Λάρισας,
  • Σοφάδων Π.Ε. Καρδίτσας,
  • Βισαλτίας Π.Ε. Σερρών
  • Ωραιοκάστρου Μητροπολιτικής Ενότητας (Μ.Ε.) Θεσσαλονίκης.
Η καταγραφή ιπποειδών πρόσφατα μολυνθέντων από τον ιό του Δυτικού Νείλου υποδηλώνει την κυκλοφορία του ιού και σε αυτές τις περιοχές", αναφέρει ο ΕΟΔΥ.